mamma til 3:-) Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Er visst ikke håp for meg, hadde 1 cb liggende og klarte selvfølgelig ikke la være å teste nu. Hadde el på mandagen... Vet jo det er altfor tidlig å teste, men har vært så sinnsykt kvalm de siste dagene, hatt mensmurring og vil tisse konstant. selvfølgelig var den negativ, men med ett par blå prikker. så på den en halv time senere og da var det en svaaak strek der prikkene var. hmm, kan jeg håpe?
løveprinsen <3 Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Det er alltid håp vet du. Skjønner akkurat hva du mener med å være utålmodig. Føles som lange år mellom EL og IKM. Er nok lurest å vente til IKM før du tester, men vet at det ikke er så lett å vente. Når har du IKM sånn ca da?
jentahans Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 selfølgelig er det håp, hehe du tester jo alt for tidlig:) men vi alle vet vel åssen det er. Mangen det ikke viser positiv test på før noen dager etter ikm.
mamma til 3:-) Skrevet 26. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2007 Ja, virker som en evighet! Har ikke ikm før neste mandag... så e jo altfor tidlig å teste. men merket det tidlig sist jeg var gravid. Kan visst ikke ha tester liggende jeg. Når har du ikm?
mamma til 3:-) Skrevet 26. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2007 Har bestilt nye tester nå, så forhåpentligvis kommer de torsdag. tester på nytt fredags morgen isåfall. har time til røntgen neste tirsdag, så må finne det ut til da så jeg får avbestilt i tilfelle...
jentahans Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 jeg er nettopp ferdig med mensen så er ikke før neste mnd jeg har ikm...og det er LEEEENGE vente.. sukk.. Håper bare slik det går denne gangen. Skal bestille el tester fra billigtester:) Har hørt det kan variere veldig fra svangerskap til svangerskap hvor tidlig man kan teste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå