Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 26. august 2007 #26 Skrevet 26. august 2007 Måtte sende melding til mamma for så spørre, og fikk dette til svar: Du var kanskje 3-4 mnd da du fikk noe regelmessig i tillegg. Jeg måtte jo tilbake til jobb i jan 87. (Jeg er født i sept 86) Det hele var over da du var ca 9 mnd. Siste mnd var det kun amming når jeg la deg på kvelden. Så da vet dere det!
Synnøve_Solbakken Skrevet 26. august 2007 #27 Skrevet 26. august 2007 Tror det var i nesten 3 mnd, da hadde mamma prøvd hardt lenge. Jeg hadde visst babyanoreksi, hadde ikke lyst på mat. Var vanskelig i matveien hele oppveksten.
Mille** Skrevet 26. august 2007 #29 Skrevet 26. august 2007 6 uker. Mamma hadde to å amme og det funket dårlig.
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 26. august 2007 #30 Skrevet 26. august 2007 Jeg ble ammet til jeg var 1 år jeg. Da ville jeg ikke ha mere, men det var nok fordi mamma ble gravid med broren min. Selv ammet jeg guttungen til han var 2, 5 år
Diva Muffin Skrevet 26. august 2007 #31 Skrevet 26. august 2007 Jeg ble ammet 3 måneder. Grøt fikk jeg visst da jeg var 6 uker, og hun også ga meg kokt, uttynnet melk tidlig.
2005&2010 Skrevet 26. august 2007 #32 Skrevet 26. august 2007 Ble ammet i 3 uker. Moren min mistet melka.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 26. august 2007 #33 Skrevet 26. august 2007 Aldri smakt en dråpe pupp=0) frisk som en fisk så jeg skal ikke klage =0)
haater husarbeid Skrevet 26. august 2007 #36 Skrevet 26. august 2007 Jeg ble vel fullammet rundt 3 mnd, og fikk flaske etter dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå