Gå til innhold

Hvor kjappe er deres tvillinger??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har eneggede tvillinger som blir 1 år neste mnd. De har enda ikke beg å krabbe... Helt utrolig!! Men jeg sammeligner jo stadig m storesøstra dems.. Ho gikk jo selv v 10mnd..Så dette er jo uvant!!!

Men de siste dagene har de vært flinke til å prøve stumpen opp!! Så det skjer vel ting etterhvert!!??

Bare artig å høre åssen det er m andre tvillinger. Hører på helsestasjonen, at dette er typisk tvillinger. De henger stadig litt etter.. Siden storesøster bare er 2 år, er det jo ho som får den største oppmerksomheten.. De to små, får mat, og lagt /satt (ja, de sitter) i lekegrinda.. Og de er jo helt fornøyd!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine er ikke eneggede , og 9mnd. Vilja ligger fremdeles og svømmer på magen...Men kan sitte selv hvis jeg sitter bak henne, hun setter seg ikke opp selv. Karma kravler seg fremover, vaier på alle 4 og skyver seg opp på siden, men setter seg ikke opp. Hun er mer ustø når hun sitter.

Ja det er vel slik at tvillinger det føste året henger litt etter sies det. De er jo ofte født for tidlig.

Må si at du har det travelt med 3 småttiser ;) Jeg har en funksjonshemmed sønn på 11 år,men selv om han trenger mye hjelp klarer han jo mye selv, og det er jeg glad for. Har konstant dårlig samvittighet for at jeg føler at jeg ikke får gitt de nok oppmerksomhet. det blir ofte som du sier, mat,bleie og ned i grinda......

Men det blir jo bedre tider når de klarer mere selv ;)

Skrevet

mine tvillinger (jente og gutt) er snart sju mnd, og de følger andre unger på samme alder. Jenta er mest aktiv, men begge er like sterke i kroppen.

Skrevet

Gutta her er nå 81/2 mnd og det er full fart. De har krabba fra de var rundt 7mnd. De sitter og reiser seg opp etter alt. Marius har begynt å slippe seg men det ender alltid på rompa.

Så her henger de ikke noe etter enlinger, men har fått høre at de er tidlig ute til å være tvillinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...