*Vetlis* Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Har vært på utstilling med valpen min. Å han fikk HP og ble BIR og BIS 2!!! Det var min aller første gang i utstillingsringen å det var så moro! Gravid og hormonell som jeg er beg. jeg nesten å grine! Flinke, flinke valpen min!!!
Bea har snart 4 barn? Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Gratulerer da. Men ka betyr dei der forkortningene? HP er det hovedpremie?
Sjokoladebananer Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Det er jo kjempebra!! Gratulerer!! Lover bra fremover. Hva slags rase er det?
*Vetlis* Skrevet 26. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2007 Tusen takk, er kjempe glad nå! HP= Heders premie, BIR=Best i rasen og BIS=Best i Show! Så det er super bra :-)
*Vetlis* Skrevet 26. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2007 Sjokoladebananer :-) Det er en Langhåret Normaldachs.... Gleder meg til å stille fremover, han blir Jr neste mnd!
Gjest Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Åååå, så FLINK. =) =) =) Savner å ha hund jeg nå... Lykke til videre da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå