mamma&piratene Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Jg har lyst å kjøpe sportsvogn til gullet. Sporstdelen på brio kombi er liskom så stor og tung syns jeg. Sett litt på teutunia mistral + spirit , noen med erfaringer ? Har dere andre tips? Begrunn gjerne hvorfor. =)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Har mistral og er KJEMPEfornøyd!! Har småsiklet litt på andre vogner etter jeg fikk den, men ender alltid opp med at jeg vil ha min egen likevel ) Det aller, aller beste med den er det vendbare håndtaket - uvurderlig når baby er liten og det er sol ute. Eller egentlig uansett vogn-alder. Nest etter det kommer det at den er så lett og tar så lite plass i bilen. Men at den fortsatt er stor nok til å være en "skikkelig" vogn som man kan gå tur på grusveier med og sånn. Og stabil! Ikke like lett å trille som trehjulinger, men vil si desto mer stabil, og det er godt når man får en unge som er litt mer vilter. Uten at jeg faktisk har prøvd noe annet da (utenom den tunge, store, arvede simovogna vi hadde i snupps 4 første levemnder).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå