1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Har akkurat bestillt meg Weleda pakke til nyfødt med badeolje,body lotion og stellekrem + svangerskapsolje og fødselsforberedende til meg...gleder meg til å prøve dem...kosta ca. 700,- for alt...noen som har erfaring med det mærket..? Gleder meg SÅÅÅÅ til desember..ikke annet å tenke på enn babyn..slippe å tenke på at man må på jobb imorgen...o.s.v...håper di 3 mnd. går fort...
mømamma Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Weleda sine ting er superbra! Har prøvd omtrent det som finnes av Weleda-produkter, både til baby og meg selv! Brukte oljene under forrige svangerskap og fikk ikke et eneste strekkmerke og revnet bare bittelitt. De har forresten verdens beste body lotion, for voksne da, i malve eller aloe vera, beste jeg har prøvd!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Nysgjerrig jeg også - hvor får man kjøpt denne pakken
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 26. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2007 www.helseogkost.no di 2 produktene til meg var ikke i pakken ..kjøpte di bare utenom...har hørt at di er bra...
♡ Jersey ♡ Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Jeg fikk en boks full av produkter fra Weleda fra en venninne da jeg ble gravid. Den er kjøpt på Polarn og Pyret og pakken heter "Mother to be". Veldig deilige produkter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå