Gå til innhold

Lattermild dag i svømmehallen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var i svømmehallen i dag og badet og koste oss lenge i varmebassenget. Så gikk vi over til barnebassenget, der snuppa (21 mnd.) ikke lenge etter bæsjet i badebleia. Urk.. skikkelig bløt bæsj! Ble litt grumsete vann, hehe... Jeg ba venninna mi holde vakt så ingen gikk uti bassenget mens jeg sa i fra til badevaktene. Vi ble selvfølgelig flaue og lattermilde og gikk så i garderoben. Da vi hadde dusjet og stelt oss og kom ut av garderoben måtte vi selvfølgelig ha et lite stopp ved fiskedammen på utsiden. Det er et lite kar med steiner, planter og noen gullfisker som svømmer rundt. Snuppa bøyde seg nysgjerrig over kanten. Jeg holdt henne litt i kragen, men slapp henne igjen i noen sekunder. Plutselig plumpet hun på hodet plask uti dammen, bena rett til værs! Jeg fisket opp en forskrekket og kliss bløt snupp, og måtte rett i garderoben igjen. Haha, vi holdt på å le oss ihjel!! Spurte snuppa om hun hadde badet med fiskene, og hun svarte selvfølgelig ja! :) Var det gøy? Ja! Da hun skulle oppsummere dagen før leggetid i kveld sa hun: Bada kisken (fisken), gøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...