Babyfacepsycho Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Jeg må få solgt kombi vognen til vesla så fort som mulig. Men det er jo helt umulig og få den solgt. Skal kjøpe sports vogn til henne, men har ikke råd til det før vi har solg kombi vognen. Hun er 7 mnd nå, så det er virkelig på tide med sportsvogn synes jeg, og vi vil ha en rosa isteden for blå. (kombi vognen er blå. Ellers hadde vi jo bare brukt den.) Hvorfor er det så vanskelig og få solgt den? Vi er jo ikke dyre på den heller. Den koster jo omtrent 4200 kroner ny, og vi vil ha 2000 for den. Så jeg kan virkelig ikke se en grunn til hvorfor ingen vil kjøpe den. Begynner og bli litt lei og føler at vi aldrig kan komme til og få kjøpt den vognen vi vil ha. =/ Noen som har tips på hvordan få den solgt? Annet enn og henge opp lapper på hs, butikken. finn.no og zett.no?
Cat.68 Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Vi la ut vår på Finn.no. Den ble solgt på noen dager bare den.
Babyfacepsycho Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2007 Jeg har lagt vognen våres på finn. Er over 200 som har sett på annonsen men ingen som har ringt eller sendt mail. =( Enda vi har gått ned fra 2200 til 2000 på den nå. Har jo ikke lyst til og gå ned mer på den heller, for jeg mener virkelig at det er billig nok med halve nyprisen. =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå