Gå til innhold

Skal det være slik at en ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

gruer seg til å ringe til legen:(

Skal ringe i morgen til legekontoret for å få time til vesla. Pga. diare i ei uke. De er altid så spydige der nede, og føler de "lukker" ørene når jeg ringer å trenger hjelp:(

Liker legen min kjempe godt, men de der sekretærene der nede er ikke gode en plass.!

Så skulle jeg jo forlenga sykemeldingen min som går ut på fredag. Har selvfølgelig ikke fått time til dette (ettersom de nok engang ikke har tid til meg *sukk) blir så frustrert. Mens jeg er der med litle jenta tror dere jeg kan spørre om en sykemeldingen videre til meg?

Er helt frustrert:( Og ja sitter her ,med en klump i halsen:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hater også å ringe legekontoret, mend et er fordi jeg har helt legeangst hehe, livredd for at de skal finne ut at jeg har en eller annen sær sykdom ;) de som jobber der er utrolig hyggelige alle sammen :)

Skrevet

du bør klage på behandlinga du får der nede hvis du ikke føler deg tilpass med å ringe dit! Husk at de jobber der pga DEG!!

De jobber i et service yrke, og da skal de jammen meg yte service også!

ja, du kan spør etter sykemelding til deg selv også,men den må du betale for..du betaler jo ikke for snuppa:o)

Skrevet

Stålsett deg, ring og få time, og så forteller du til legen din hvordan du føler du blir behandlet av sekretærene. Det gjorde jeg en gang, og min lege var glad for å få beskjed, og hun røpte for meg at det ikke var første gangen de fikk klager... Det ble endringer etterhvert, det ble ansatt noen yngre og det gjorde noe med kulturen.

Ta opp sykemeldinga di også, hvis legen din ikke vil forlenge sykemeldinga, så setter h*n opp en time til deg selv, uten å gå om sekretærene.

Skrevet

Så utrolig kjipt! Har selv veldig hyggelige legesekretærer, men ifbm en underlivsgreie jeg skal gjennom på et annet sykehus har jeg vært i kontakt med "snerper" på telefonen, og må innrømme jeg er glad det ikke er noe alvorlig galt med meg - da hadde jeg gått rett i kjellern med de damene der... Fysj!! Antar at siden du liker legen har du ikke lyst å skifte fastlege heller...? Ta en prat med legen om hva du syns om kontordamene, så kan han stramme dem opp litt. De må ikke glemme at det er mennesker de jobber med, ikke bare sykdommer.

Klem til deg!

Skrevet

Takk for svar dere:) Nei, uff, vil helst ikke bytte lege si jeg liker han veldig godt. Da skal jeg bite tennene sammen og prøve å få en lige time. Gruer meg enda, men skal gjøre det!

Så tar jeg opp det med sekretærene til legen, får virkelig håpe det hjelper. Lei av å bli behandla som jeg gjør.

*ett hjertesukk fra meg*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...