lifa og Eline Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 På Panduro har de tilbud på ett stempelsett med bokstaver og tall i sirlig stil. Noen som vet om dette er gode produkter eller er de dårlige? Skal blandt annet gis i julegave til en på 12 år, som liker å lage kort så det er jo litt greit å vite om de stempler bra eller ikke.
rødhette* Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Nå vet ikke jeg om det er det samme, men jeg kjøpte et stempelsett med bokstaver og tall på panduro en gang, på tilbud. Og jeg ga det bort til ei venninne, for jeg klarte ikke å lage trykk uten å få med kanten av stemplet også. Anbefaler deg heller å se etter noen fine clearstamps på notabene.
lifa og Eline Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2007 Er nok det samme settet, finnes i 3 forskjellige skrifttyper. har lest her inne at årsaken til at Panduro stemplene er billigere er at kvaliteten er dårligere enn på de andre. Jeg får se meg litt rundt. Skal gi henne en del diecutser, kjøpt på nette ogtrykt ut selv + kortpakker og litt bånd og hun trenger jo også en god limpenn. Fikk 2 pakker emd ferdige kortpakker fra nille til gjebursdagen sin og syns det var kjempegøy å lage kort derfor tenkte jeg at hvis hun kan få det som en hobby er det jo flott. Ungene i dag trenger å være litt kreative med hendene sine. Så tror hun kan få en del kortlagingsmateriell til jul ja. Snakket litt med moren hennes så vi skal sammarbeide litt i forhold til kalender gaver osv.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Jeg liker ikke panduro sine stempel, for det er nemlig det at kantene fra resten av stempelet kommer med i trykket. Anbefales ikke. Har prøvd det stempelsettet selv, men det gikk i bosset!!
rødhette* Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Andre stempler fra panduro har jeg ikke problemer med, er kun det alfabetet fordi stemplene er så små der... Men når de er større klarer jeg å unngå det. Høres ut som super ting da, lifa, sende kortlagingsting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå