~anette & lukas + ella ~ Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Vi skal feire 9 års dagen til stesønnen min, og da har han lyst på en fotballkake. Det jeg lurer på er hva jeg kan bruke til å lage mål?
Mille** Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Hmmmm....pinnene til kjærlighetpåpinne og tanntråd kanskje? Har ikke tenkt på det før nå, har alltid bare brukt melis. )
Mrs. X Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Jeg har kjøpt fotball mål på Jernia jeg. De har en sånn pakke med fotball spillere (har brukt seigmenn i stedet) og to mål. Har sett bilder av kaker hvor det har blitt brukt sjokoladepinner til mål ( sånn som er i den blå avlange konfektesken, husker ikke hva den heter....)
3b@rnsmor-30* Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 har sett et bilde en gang.. da hadde de laget mål av saltstenger som bel limt sammen med knekk...
Katja Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Også har jeg kokos i en pose, sammen med en del dråper grønn konditorfarge. Rister posen godt, og vips, så har du grønt gress
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 26. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. august 2007 Takk for tips Hadde vært gøy å få det ordentlig til siden han virkelig ønsker seg denne kaken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå