englegutt/2prinsesser+spiren Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 bestevenninnen min skal gifte seg den 28sep. de har kunn planlakt i ca 2mnd. og har ikke så god råd, så de skal bare være hjemme på bryllups natten, så vi tenkte vi skulle overaske de med et hotell opphold på bryllups natten?
Gjest Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Flott gave! Men da må dere gi dem den litt før, slik at de får forberedt seg på å overnatte et annet sted enn de har planlagt. Liksom litt kjipt å ikke ha noe annet enn brudestasen å ha på seg dagen etter.... :-))
rødhette* Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Eller få noen til å pakke en bag for dem, mens de er borte for å gjøre seg klare til selve bryllupet. Trengs jo bare toalettsaker og et skift klær. Det kan jo du eller noen andre venner eller noen i familien gjøre
Arb.ledig husmor Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Så flott at du vil gi dem det da! Tror eg hadde satt veldig stor pris på det iallfall )
blir 3 barnsmor Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 eg hadde blitt kjempe glad for en sånn gave
1mamma Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 kjempe go idee.. eg hadde blitt kjempe glad..
pandabjørn Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 det var en kjempe fin bryllupsgave tenker de blir glade for den )
HjerteMom Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Vi ble overrasket m hotellopphold, og det var kjempekos!! Lå champagneglass og roseblader på senga, og gode ønsker konfekt Vi fikk vite på forhånd at vi ikke skulle tenke på den natten. Fikk beskjed å pakke toalettsaker og klær til å dra hjem i dagen etter. Alt annet var ordnet. Barnevakt ordnet de også til vi var tilbake igjen utpå dagen, uthvilt og lykkelige:) Var en veldig fin tanke med andre ord!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå