Gå til innhold

Kan noen anbefalle meg en god trille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En enkel og lett til å ha med seg på handletur og sånn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle jeg kjøpt ny trille så hadde det blitt peg perego eller maclaren :) komemr aldri til å falle for fristelsen å kjøpe billig trille igjen *arrgh* 1000 kr rett i dass da vi kjøpte carena.

Skrevet

Kjøpte ferrari trille på Bilka i Danmark i sommer, og den er en drøm å trille :) finner den ingen andre plass enn på Bilka desverre :(

Skrevet

Er 1000 kr en billig trille? Jeg har en til 399, og den er da helt super.

Skrevet

Synes ole brumm-trilla de har på obs er helt ok til handleturer. Kalesje, svingbare forhjul, god plass til saker under, ryggen kan legges godt ned... God å trille! Og billig.

Skrevet

hei,jeg har kjøpt meg en Chicco sx trille.den er helt super på butikker og sånt.den blir veldig liten da vi klapper den sammen.vi har den liggende i bilen.Den anbefaler jeg på det sterkeste!.så en på finn isted.

Skrevet

Ja i forhold til de som koster 3000 så synes jeg da den er billig. Spørs hva slags trille man tenker på da, jeg snakker jo ikke om paraply triller, men en man kan legge ryggen helt ned på, som har god kalesje o.l.

Skrevet

Vi har maclaren og den er jeg super fornøyd med:)

Anbefaler den på det sterkeste!!

Skrevet

Takk for svar, nå har jeg søkt på alle sammen og de var veldig fine. Litt dyre da men. =) Vet faktisk ikke om jeg burde kjøpe sånn stor trille eller paraply trille. Hmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...