Gå til innhold

El-tester, hvordan skal jeg egentlig bruke dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri brukt el-tester før, men tenkte at denne gangen vil jeg være sikker på når el er, sånn at når jeg kommer på ul så kan ingen forskyve meg! Hehe

Fra når i syklusen bør jeg begynne å teste? Skal jeg teste hver dag, eller annenhver...? Holder på å bestille nå, så derfor spør jeg:-)

Ja, en ting til, er billigtestene like gode som CB?

Jeg har normalt sett syklus på 28 dager, men opplevde nylig at den var på 42...:/ Ikke så lett å vite når el er da! :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynner ofte å teste på dag 10 og da bruker jeg billig tester slike strimler. Synes det er spennende å tyde resultatet jeg da. Jeg har også noen sykluser der jeg er oppi 40 dager og derfor kjøper jeg en pakke med 21 EL tester og 3 graviditetstester til under 200 kr fra billige-tester.no. Da kan en sløse litt på testene. Det er lurt å teste på ettermiddag eller kvelden og prøve å ikke drikke mye eller tisse 4 timer før man utfører testen.

Skrevet

Ok, så der er ikke morgenurinen best, som ved en gravidtest?

Nå bestilte jeg 7 el-billigtester (stav), 5 gravid-billigtester (stav), 1 CB vanlig og 1 CB digital. Så får vi se! Ut i fra en "vanlig" syklus så har jeg el rundt 5., burde jeg da begynne å teste 2./3.?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...