Gå til innhold

til: Lille Hemmlighet;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei nei nei er det mulig. etter å ha sitti på bim hele dagen, måtte jeg bare gå å ta den siste testen. og den var jo negativ den(akkurat som ikke jeg visste det) så nå må jeg krype til korset og kjøpe fler. oh my god... går det ann å være så utolmodig da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ler!!!!!!

Unnskyld altså, ikke vondt ment! :)

Men jeg kjenner meg så sinnsykt godt igjen!!!

Hadde jo vært en drøm om den hadde vært positiv da! Men ganske lite sannsynlig så sent på dagen -så lenge før IKM ;)

Krysser alle fingre og tær for at den neste testen din er positiv!!! :)

Og vær så snill og fortell om du går på en slik smell igjen, for da føler jeg meg ikke så alene! :D

Heiser flagg for oss teste-tøser som som sørger for fete julebord på grav.test -fabrikken!! :D :D :D

Hurra for oss!!

Skrevet

i like måte:-) nå bestilte jeg 4. og de får jeg sikkert på onsdag så du skal ikke se bortifra at det blir en test da og:-) så det er bare å hive seg på. hehehe. har lissom så sinnsykt på følelsen at det har klaffa og vettu:-)

håper på mye ribbe og god julemat som kan skjules bak en kul ja:-)

Skrevet

Håper det har klaffet for deg jeg og!!! :)

Så morsomt at du har en god følelse på denne pp`en! Det er et godt tegn ;) Til onsdag er det jo faktisk god sjanse for at du kan få en svak strek også ;) Ihverfall hvis du sparer morgen-urinen frem til posten kommer! :)

Jeg har ingen følelse på denne pp`en jeg... Var litt kvalm i går kveld, og har hatt litt rar "vibrering" i livmoren etter at jeg har løpt, men det trenger jo ikke å ha noe å si. Så jeg aner ikke hva utfallet blir, men jeg er jo testoman, så her testes det uansett!! ;) Hadde sikkert testet selv om jeg ikke hadde hatt sex en mnd også jeg!! *ler*

Skrevet

hehe. ække litt på tuppa vi eller?:-) håper det klaffer for deg og da selv om ikke du har mange symptomer er jo sjansene der. Har dere prøvd lenge?

Skrevet

Takk for det :)

Beklager sent svar, er litt fram og tilbake her :)

Vi er bare i 3pp nå, så vi får vel smøre oss med tålmodighet ;)

Tok EL-tester denne mnd, men fikk ikke noe utslag - så jeg vet jo ikke om jeg hadde EL engang :/

Har dere prøvd lenge da? Tilsammen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...