ambumamma Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 nei nei nei er det mulig. etter å ha sitti på bim hele dagen, måtte jeg bare gå å ta den siste testen. og den var jo negativ den(akkurat som ikke jeg visste det) så nå må jeg krype til korset og kjøpe fler. oh my god... går det ann å være så utolmodig da.
Sistemann i magen <3 Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Ler!!!!!! Unnskyld altså, ikke vondt ment! Men jeg kjenner meg så sinnsykt godt igjen!!! Hadde jo vært en drøm om den hadde vært positiv da! Men ganske lite sannsynlig så sent på dagen -så lenge før IKM Krysser alle fingre og tær for at den neste testen din er positiv!!! Og vær så snill og fortell om du går på en slik smell igjen, for da føler jeg meg ikke så alene! Heiser flagg for oss teste-tøser som som sørger for fete julebord på grav.test -fabrikken!! :D Hurra for oss!!
ambumamma Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2007 i like måte:-) nå bestilte jeg 4. og de får jeg sikkert på onsdag så du skal ikke se bortifra at det blir en test da og:-) så det er bare å hive seg på. hehehe. har lissom så sinnsykt på følelsen at det har klaffa og vettu:-) håper på mye ribbe og god julemat som kan skjules bak en kul ja:-)
Sistemann i magen <3 Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Håper det har klaffet for deg jeg og!!! Så morsomt at du har en god følelse på denne pp`en! Det er et godt tegn Til onsdag er det jo faktisk god sjanse for at du kan få en svak strek også Ihverfall hvis du sparer morgen-urinen frem til posten kommer! Jeg har ingen følelse på denne pp`en jeg... Var litt kvalm i går kveld, og har hatt litt rar "vibrering" i livmoren etter at jeg har løpt, men det trenger jo ikke å ha noe å si. Så jeg aner ikke hva utfallet blir, men jeg er jo testoman, så her testes det uansett!! Hadde sikkert testet selv om jeg ikke hadde hatt sex en mnd også jeg!! *ler*
ambumamma Skrevet 26. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2007 hehe. ække litt på tuppa vi eller?:-) håper det klaffer for deg og da selv om ikke du har mange symptomer er jo sjansene der. Har dere prøvd lenge?
Sistemann i magen <3 Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Takk for det Beklager sent svar, er litt fram og tilbake her Vi er bare i 3pp nå, så vi får vel smøre oss med tålmodighet Tok EL-tester denne mnd, men fikk ikke noe utslag - så jeg vet jo ikke om jeg hadde EL engang :/ Har dere prøvd lenge da? Tilsammen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå