Gjest Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Jeg tror min største flause var å kysse en copilot ved siden av vingen uten å tenke på at hele flyet som skulle boarde sto og så på....
Gjest Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 He he, mine største flauser tror jeg ikke jeg vil legge ut om her... :-/
grå :) Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 glemme låse døra med ny kjærest på besøk og venner som stakk innom uten å knakke på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå