Gå til innhold

Norske kvinner er jævlig late

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arrrgh, blir helt oppgitt av norske kvinner, ass. Sitter på ræva si altfor mye (ja, huset mitt er shina før jeg satte meg ned her).

Jeg har nettopp vært heltidsstudent på en studie som kun tar in 30 personer i året, fikk to barn iløpet av disse årene og taklet det. Tøft men det knakk meg ikke. Var hjemme med dem to år hver, for jeg valgte frivillig å ikke kyle dem ut til barnehage før de var gamle nok. Drev samtidig tre cafeer i Norge og utlandet og jobbet hjemmefra når barna sov, eller fikk folk til å jobbe for meg. Alltid rent og ryddig, rene barn, rene klær, ordentlig middag på bordet hver dag osv.

Hva faen er det med dere at dere ikke stryker klærne forresten? Ser alltid unger i barnehagen, skrukkete klær til 1000. Fillete, ass.

Nå har jeg fullført utdannelsen. Barna er i privatbarnehage og jeg har fet jobb, jeg tjener nok til et helt fotball-lag.

"Enslig forsørger" så og si, mannen min jobber ikke, han har depresjon gr. traumer fra krigsdeltakelse. Jeg ser det som en selvfølge å forsørge ham og barna våre. "Mine og dine penger"-uttrykk eksisterer ikke her i huset.

Alle de utenlandske vennene våre har høye grader innen yrkeslivet, vi er arbeidssomme og ambisiøse, ingen sitter stille på besøk-vi hjelper hverandre.

Og jeg er som dem heller ikke norsk nei.

Mine norske venner derimot er shabby, å gå med hvite sokker innendørs er katastrofalt. Ikke engang Oxi Action fjerner den lorten derfra (det ender med at jeg vasker gulvene på kaffebesøk faen ta!) Ungene er uoppdragne, snakk til dem da! de kan jo bare lære fra dere foreldre. Bortskjemte tv-slave- og/eller Nintendobarn.

Dere norske kvinner har det for "godt" og klager for mye. Dessuten ikke rart dere har sutrer over for mye på kroppen, kom dere opp fra pc pulten, ta barna deres ut og lek, sving kosten eller ta deg en runde med mannen! Jævla utlendinger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dust, jeg er bedre en deg, bedre enn deg, bedre enn deg, mer skole enn deg, mer penger enn deg og lykkeligere enn deg, dessuten har jeg fler barne enn deg!! Så stikk en annen plass med skrytinga di, jdessuten er jeg perfeksjonist med støv på hjernen!

Skrevet

Jeg kaster meg i søla! Eller var det i støvet.....husker ikke helt.....

Du er et unikum! Et utrolig, fantastisk og heidundrende solid kvinnfolk som burde fått premie og all heder og ære her i verden! Hill dorull! Hill dorull! Heil dorull! Ave dorull! Tenk om alle kunne vært som deg? Tenk om vi alle kunne gå sammen og forlange av stat og myndighet å få utlevert samme droget som dette kvinnfolket går på?! JEPP! DET GJØR VI JENTER! Bekjemp latskapen med dop!

P.S. Du er dum og jeg er lat.

Skrevet

Gjesp...slutt å vær så kjepphøy ;) Pakk med deg æra di og gjør nytte for deg der du kom fra hvis vi er så ille..

Skrevet

Jeg er født her i Norge, og det er bra synes du sikkert. For jeg gjør en fantastisk jobb for landet vårt, dere sluker den rått. Dessuten vil jeg be dere slutte å kle dere så nitrist, aaaarrrgh. Eier dere ikke sans for make-up og klær som kler kroppen deres eller??? Norske kvinner eier ikke selvrespekt.

Skrevet

Ut i fra bildet på profilen din, synes jeg ikke du er den rette til å bedømme sans for noe som helst, jeg.

Skrevet

pøh, var ikke det du sa om klærne mine her forleden yppert. urnorsk som jeg er ;P

Skrevet

Hey, Yppert. Jeg sa jo du ville sikle etter meg!

Skrevet

Sikker på at det ikke er surt oppstøt du ser?

Skrevet

Nå ramler jeg rent av stolen min her! Hvem klarer å ha shabby venner? Jeg er meget imponert over ditt storsinn, dassrull :)

Skrevet

Den var til HI, det burde du jammen skjønne:-)

Skrevet

Jeg blir som alltid imopnert når kvinner finner meningen med livet i perfeksjonen. Kjedelige kvinnfolk vel og merke.....................

Skrevet

Hva i all verden er det du er så stolt av? Du er ikke akkurat noe unikum! Og slik du generaliserer og setter en hel folkegruppe i bås, så skårer du vel ikke alt for høyt på empati og nestekjærlighet. Snakk om å være innsnevra!

Jeg foretrekker heller at ungene mine er litt møkkete og har litt skrukkete t-skjorte enn at de mangler kjærlighet og trygghet! Det er de lurvete ungene det blir noe skikkelig av....:-)

Skrevet

Jævla dorull-pakk! Kom deg til helvete tilbake til der du er ifra! Her er du ikke velkommen heller!

Fuck off bitch

Skrevet

Empati og kjærlighet? Jeg steller en syk mann uten et mukk. Eier du dessuten stolthet burde du som kvinne gjør du alt du kan for at barna dine er representable.

Skrevet

Må takke deg for å få opp litt temp på denne grå sida her i hvertfall ;)

Men du kan ta denne stolheta di og trappe den oppi ræva di..der den hører hjemme.

Skrevet

*applaus* du begynner nesten å få bein i nesa, du er vel ikke 100% norsk da.

Skrevet

Mer viking enn dette her finnes knapt skal jeg fortelle deg... ;) Men kom med mer takk....jeg har knapt fått kvessa klørne ennå....

Skrevet

Jeg forlater forumet nå for å forberede jobben imorgen, dekke klart frokostbordet til familien, legge frem klærne deres, dusje og legge meg. Står på, vettu. Kos deg foran pcn du norske viking.

Skrevet

Gått tom for krutt allerede..jeg er nesten skuffet ;)

Siden jeg er hjemmeværende så trenger jeg heldigvis ikke forberede annet enn skolesekken og klærne til sønnen.

Har noen piroger i stekovnen nå som snart er ferdig, gutten må ha god lunsj på skolen. Huset er jo strøkent..ryddet da jeg sendte de to eldste i seng, nå slår jeg to fluer i en smek..ammer mens jeg dibber ;)

Skrevet

Herregud! Dette er vel en spøk?? Hvis ikke er det ikke rart folk blir rasister her i landet! Komme her og komme her! Ha dere dit dere hører hjemme om ikke dere finner dere i det som foregår her. Ingen ting provoserer meg mer enn bedrevitere og folk som tror de er bedre enn andre. Men det var vel provokasjon du var ute etter? Kos deg i burkaen din og spis hvitløk! La oss innfødte få gjøre akkurat det vi vil!!!

Skrevet

En del norske kvinner er også tydeligvis jævla lettlurte, det må man være for å ta dette innlegget seriøst. Godt jobbet, dorull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...