Gå til innhold

Trener dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vanligvis en aktiv en, jogger og elsker å bruke kroppen. Forrige svangerskap var jeg veldig flink og trente en del, men dette svangerskapet... huff. Dårlig samvittighet. Vi bor på tre etasjer da, så jeg får vel beveget meg litt i løpet av dagen, men skulle vært så deilig å komme seg mer ut. Skal prøve det i dag.

Gjesp "Smale øyne" ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, vant til å trene en del. Har vært så dårlig at jeg ikke har orket. Blir så sliten av ingenting at tør ikke prøve meg på en treingsøkt. Da kommerjeg meg sikkert ikke på jobb imorgen!

Skrevet

Kan ikke si at jeg trener akkurat, men går veldig masse :) Minst halvannen time hver dag :)

Skrevet

Nei, det blir lite trening, men er i aktivitet. Har en snuppa på 3 år og da ligger man ikke på sofaen hele dagen nei...

Skrevet

Prøver å trene litt hver dag, enten en gåttur eller en joggetur eller aerobic.

Skrevet

trener 1-2 ganger i uka hos fysioterapauten..

da jeg gikk med Sander så trena jeg ikke :(

men kan ikke si at jeg har fått noe bedre kondis av å trene ennå sukk

Skrevet

Forrige svangerskap trente jeg styrke og gikk på gravideyoga, men denne gangen blir det dårligere med tid og overskudd til sånt :-)

Men legen min mener at daglige gåturer (pleier å trille/gå tur + være ute å leke med guttungen hver ettermiddag, og masse i helga) + all løftinga og bæringa på guttungen på 1,5 var rikelig med trening nå :-) Så da hører jeg med glede på henne :-D

Skrevet

Hadde min første LILLE tur på treningsstudio idag :-) Var i fin form når jeg ble gravid, men så kom kvalmen og jeg ligget musestille på sofaen i tre måneder. Idag var jeg flinkflink og tuslet meg på trening og trente forsiktig 30 min styrke. Håper jeg kan være i form til å trene litt fremover det var faktisk ganske deilig :-)

Skrevet

Er instruktør på fritida og hadde to timar i veka før ferien. No har det vore stilt heile sommaren og det er meininga at eg skal starte opp igjen i september. Veit ikkje kor det kjem til å gå, for i starten var eg så svimmel og kvalm at når sommaren kom la eg all trening på hylla. Og no har eg begynt å få bekkenløsning, så sann sett er det ikkje sikkert det går. Men sta som eg er har eg i allefall tenkt å prøve. Kan jo instruere i stadenfor å gjere så mykje sjølv.

Skrevet

Oi, det der gjelder meg også i grunn. Vi har også en 1,5 åring hjemme og der blir det litt bæring/løfting og leking, løping. Jeg hører på henne via deg ;)

Fikk meg en tur ut i går da, gikk hurtig i 1 time. Ble veldig stolt av meg selv, og i dag kjenner jeg det i bekkenet ;)

Skrevet

Svarte på innlegget til Linnea ;)

Men til dere andre som trener og er flinke - stå på videre. Dere får SÅ igjen for det under og etter fødselen!

Skrevet

Trening er det blitt dårlig med de siste månedene. Jeg er støttemedlem på et treningssenter, men har bestemt meg for å ta det i bruk igjen. Ihvertfall en eller to ganger i uken, så får vi se hvordan det går med det.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...