Gå til innhold

hei hei.. jepp. jeg er her.. ang quizene

Anbefalte innlegg

Skrevet

var da ikke meningen å irritere.. og det skrev jeg på det siste innlegget mitt.. at jeg håper ingen ble sure. joda, tenkte jo i ettertid, at jeg kunne jo skrevet alle på et innlegg.. men tenkte ikke på det da.. var trøtt.. beklager, skal ikke gjenta seg :o) men ærligtalt.. til de som mener jeg gjør det for å krangle, irritere, eller komme øverst på en liste.. sorry å måtte skuffe dere.. men er ikke den type menneske..

så.. for å komme bort fra listen deres.. så får jeg heller la være å skrive mere innlegg.. vet dere hvor lang tid det tar å komme bort fra den listen? så jeg vet når jeg kan komme inn her igjen.. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ærlig talt ikke det er så mange som bryr seg hverken fra eller til... Ikke tenk på det.

Skrevet

Kommer jo helt ann på hvor mange innlegg andre lager..

Du får logge deg inn innimellom og sjekke lista...

*ler*

Skrevet

Hihi syntes are det var morro jeg :) var jo så stille her i går!

Jeg ble foresten snorkfrøken, pippi, alv, fargen rosa og skulle få 2 barn :)

Skrevet

det var jo bra at ikke alle tok det på værste måte da.. må være noen som er virkelig ute etter meg.. føler at jeg ikke kan gjøre noe hær, uten å få pepper.. så tror jeg dropper dib for en stund... så anonym får roet seg ned, og finner noen andre å hakke på.. ( blir ikke lei meg altså.. synes det er tåpelig, men orker ikke.. er ikke så morro i lengden heller)

dib skulle hatt en anonym skravle side, der man kunne skrevet om alt, og så fjernet anonym knappen på alle andre sider...

Skrevet

Hva med å ikke ta seg så nær av alt folk sier??

Skrevet

hmmm jeg fikk nå underholdt meg lenge på de quizene jeg da ;)

Skrevet

tar meg faktisk ikke nær av det :o) men hvorfor hive ved på bålet... så jeg holder meg borte en stund nå, så får dere koselige damer, kose dere og håper ikke anonym går over til å hakke på en av dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...