Gå til innhold

Noen med IKM uke 35 som har testet positivt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet positivt 9 dager før IKM:)Har IKM fredag 31....så tør ikke juble helt enda.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi det var tidlig. heldig du da. ikm 1 sept, jeg og har ikke testet positivt enda. men det er jo fortsatt en uke igjen da:-)

Skrevet

Jeg har ikke testet ennå, men vet ikke om jeg klarer å vente lenger. Har IKM om en uke oh har allerede en god del symptomer:) Kanskje jeg skal ta en test imorgentidlig??;)

Skrevet

Testet svakt positiv!:)) Prøver igjen i morgen tidlig ( klarte ikke å dy meg og testet på ettermiddagen :) Testefest i morgen tidlig jenter?;)

Skrevet

Jeg er med på testefest imorgen:) Når har du IKM "Schnygga"???

Skrevet

Jeg skal teste på onsdag, da har jeg IKM...Men merker egentlig ingen symptomer, så da har det vel ikke skjedd så mye....da går jeg evt over i 4 pp....tar lengre tid enn jeg trodde dette....

Skrevet

Jeg har IKM på torsdag, og i dag klarte jeg ikke å holde meg lenger. Dessverre negativt, så jeg tror nok ikke jeg er gravid, men det er jo litt tidlig å si noe sikkert ennå. Bruker alltid å få litt spotting før mensen, så hvis den uteblir, kommer jeg nok til å teste på nytt om et par dager.

Skrevet

Hei eg har ikm den 30.Men tør issje ta testen ennå.Trur eg vente te onsdag..Har nogen få symptomer som ømme bryst og litt kvalme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...