Modesty Blaise Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Etter mye spenning er jeg nå kommet 9+1 på vei. Har jo hatt både blødninger og noe små spotting underveis og har ikke fått UL enda.... Gyn.pol her jeg bor har hatt ferie så dette har vært en thriller uten sidestykke. Jeg skal til min første UL i morgen som jeg har krav på siden jeg har mistet to underveis. Og jeg er veldig spent. Har vært veldig kvalm i en periode og var egentlig fornøyd med det for det sier meg jo at symptomene er riktig, men begynte på B-vitaminer for en uke siden(fikk anbefalt av en venninne) for å dempe kvalmen og har siden det ikke vært kvalm.....og nå er jeg litt skeptisk. he he..hysteriske kvinnfolk. Er jeg ikke kvalm så vil jeg være det....uff...vel. I morgen får jeg alle fall vite om det ligger en nøtt på 25mm inni der eller ei:-) Jeg holder dere oppdatert. Klem
martine68 Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Skjønner at du har en spennende dag framfor deg imorgen. Håper du kommer ut med et smil om munn etter ditt første møte med spiren. Masse lykke til imorgen. klem fra
Ine:) Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Lykke til på ul i morgen! Det går bra denne gangen! Klem,
skifer Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Kan tenke meg dagene har sneglet seg da ja. Håper på gode nyheter i morgen. Mange klemmer Skifer
bente69;) Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Lykke til i morgen MB, håper det er et lite sprellende rompetroll på plass der inne i morgen:) Tvit tvi:)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Lykke til ) Jeg tror på gode nyheter, og en mamma som kommer rørt til tårer i fra ul timen ). Tenk du skal få møte babyen din!
atpåklatt08? Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 så spennende Modesty, det går helt sikkert fint-regner med vi får høre om opplevelsen:)
Gjest Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 Lykke til Modesty! Skjønner veldig godt at du er spent. Håper du kommer tilbake hit med gode nyheter. Skal tenke på deg i dag Klem
Dolly Duck Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 Nå er vi kjempespent på hvordan det har gått med deg! Jeg satser på at alt er i skjønneste orden, og at denne gangen går du ut hele svangerskapet!! =)
Dotten Skrevet 27. august 2007 #11 Skrevet 27. august 2007 Jeg er også kjempespent på hvordan det har gått med deg Du må skrive inn her så snart du kan He, he. Mase, mase
Modesty Blaise Skrevet 27. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 27. august 2007 Hei. Først må jeg jo bare få si at dere er jo helt utrolige. At ti stykker går inn og kommenterer at de gleder seg til å høre om min UL er jo bare helt rørende. Joda, det gikk strålende. Jeg begynte å sippe da jeg skjønte at det var min lille spøkelseskladd som lå der inne og sprellet med bein. Den var 2,5 cm noe som visstnok tilsvarer 9+3 så da er jeg ganske akkurat på menstermin. Jeg skal få kjempegod oppfølging videre og slepper å gå til ordinær fastlege men får gå til overlegen ved pol.føde som jeg har hatt mye med å gjøre tidligere pga celleforandringer og to operasjoner for dette. Er så lettet. Puh......... Da kan jeg begynne å leve igjen. Har jo vært så bekymret fordi jeg var så god form....kanskje jeg bare er av det heldige slaget som ikke blir så dårlig...? jeg skal tilbake om tre uker på ny UL så nå går det slag i slag. Hurra!!!!
Ine:) Skrevet 27. august 2007 #13 Skrevet 27. august 2007 Så godt å høre at alt er i sin skjønneste orden og at du får god oppfølgning videre! Lykke til videre i svangerskapet!
skifer Skrevet 27. august 2007 #14 Skrevet 27. august 2007 Kjempenyheter:) Det må ha vært en fantastisk følse,nå får du bare kose deg resten av svangerskapet:) Klem Skifer
Dolly Duck Skrevet 27. august 2007 #15 Skrevet 27. august 2007 Kjempegode nyheter!! Nå går det rette veien med dere! Vi får passe på hverandre, på godt og vondt! Masse lykke til videre, og stor klem fra meg! =)
atpåklatt08? Skrevet 28. august 2007 #16 Skrevet 28. august 2007 så godt å høre at alt er bra klemmer
Veslesnuppa Skrevet 28. august 2007 #17 Skrevet 28. august 2007 Flott å høre når ting går så bra!! Gratulerer:)
evigoptimist Skrevet 28. august 2007 #18 Skrevet 28. august 2007 Så koselige nyheter, Modesty Blaise!!! Nå kan du senke skuldrene og kose deg med din lille spire=) klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. august 2007 #19 Skrevet 28. august 2007 Dette var godt å lese ) Nå skal du glede deg vennen! God klem !
optimist.. Skrevet 28. august 2007 #20 Skrevet 28. august 2007 Å det var herlig å høre:)) Er kjempeglad og spent på dine vegne:) Kos deg med den lille spiren din, det må være en fantastisk følelse:)) Kjempeklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå