Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Synes tiden løper avsted så altfor fort for tiden.. Synes ikke det er lenge siden forrige søndag og vips så er en ny uke over. Her har det vært lite tid til dibbing, men må jo stikke innom og ønske dere alle en god uke som kommer:-) Været har vært helt nydelig i helgen og vi har vært mye ute:-) Idag har klattisbaby og mamman og pappan vært på picnic og storkost oss:-) Deilig å bare være oss tre innimellom hormonbomber og venner av dem som det alltid tyter med her i huset:-) Bare gå i sakte tempo, slenge pleddet utover gresset i parken og kose oss og leke gjemsel bak trærne:-) Vi er trøtte etter festligheter igår og med masse frisk luft idag, så er det snart kvelden:-) Deilig å sløve i sengen og halvdøse seg gjennom en film eller to........og imorgen husker vi sikkert ingenting av noen av dem:-) God natt:-)
Gummelillan Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Jepp, travle tider! Vi har hatt en fin, fin bursdagshelg, men litt sånn som får meg til å føle meg som den reneste turbomammaen ;-) Fredag var mellomste prinsessa 3 år og dermed var det kake i barnehaven og så innrykk av 7 unger med tilhørende foreldre på pizzasnurrer, muffins og is på ettermiddagen. Lørdag var Gummismannen på Birken og dermed slo vi jentene flere fluer i samme smekk og stakk innom noen kjente på Lillehammer før vi dro med oss pappaen hjem etter dysten. Og i dag har vi hatt slekta på bursdagsfeiring i finværet. Passe travel helg med husvask og baking i sene kveldstimer, men veeeldig koselig da. Nå skulle jeg egentlig ha forberedt uken med tøy og sånt da, men godt å sitte litt i sofaen mens Gummismannen er på trening (normale mennesker ville sikkert ha skippet den i dag, men...) Noen av oss må jo sørge for at latskapsbalansen holdes i orden her i huset også, he, he..
Dailis Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Oi, du har hatt en slik helg du ja;) Gratulerer med overstått prinsessebursdag!
Gummelillan Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Takk! Selv har hun begynt å vente på at hun skal bli 3 1/2...
Karomamma Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Herlig med en rolig søndag Og gratulerer med stor 3-åring, Gummelillan!!! Her har det også vært hektisk de siste dagene, med jobbtur og gjester og sykkeltur (hmmm.... det må jeg forresten skrive en egen tråd om....). Ha en fin uke, alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå