mamma24 Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 God kveld jenter. Dere må hjelpe meg. Strever med å bli gravid. Tenker på det dag og natt. ser gravide overalt. Det sliter på. Grein i heile natt. Trudde eg kanskje greide det denne gangen. Men fikk brun utflod i trusa på kvelden.... Eg traff eggkøsning den 21 august. Testa meg med BC-digital. Endelig traff eg dagen, etter å ha brukt masse penger på tester. Gjorde at som kunne gjøres. Utførte alle kjerringrådene på barni magen. -eg kom etter han -lag med beina høgt -tok slimløsene dagene før el -lånte ein baby Lurer bare på... Kan ikkje den brune utfloden være festeblødning eller noke? og er ikkje det vanlig å få 4 dager etter el? Var vertfall da eg fikk det.. Er så redd for å bli skuffa igjen. Føler meg så klar. Har prøvd siden jul no. Er sliten. Blir heilt nedbrutt av dette. Kan noke gi meg noke svar? Hadde vert godt. Har ett inntrykk av at dere her inne har peilingen.
ambumamma Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 hei:-) skjønner hva du mener. den ventinga er helt forferdelig. men siden du nettopp hadde el er det nok ikke mens blødning. jeg ville ikke gitt opp håpet enda. du kan jo være gravid. drøy en ukes tid, og har det ikke skjedd noe til da så ta en test. LYKKE TIL
mamma24 Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2007 Er ingenting så forbauser meg. har hatt uregel syklus. men synes allikevel det er rart om det er begynnelsen på mens. Pleier alltid få brun utflod da. Er grusomt å vente. Blir nervevrak. men får bare krysse fingrene å håpe det er min tur denne gangen. Takk for svar
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Det kan godt være at du har en festeblødning. Det er lite sannsynlig at du har fått mensen bare 4 dager etter EL. Vi fleste her inne kjenner til den følelsesmessige siden ved det å prøve så inderlig å bli gravide. Man blir skuffet gang etter gang og man håper hver gang etter EL at det MÅ ha lykkes denne måneden og så kommer mensen og alt er bare vondt. Jeg veit fra meg sjøl at det er veldig vanskelig å ikke stresse med å bli gravid. Det sies jo at det faktisk kan forhindre en graviditet å stresse (vet ikke om det stemmer men....) For håpe at det lykkes for deg nå slik at du slipper mer skuffelse og sitter med en spire i magen. Vent en ukes tid og test da hvis ikke du har fått mensen :-) LYKKE TIL!
mamma24 Skrevet 26. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2007 synes det er rart eg også. Går vel ikkje ann. Er ikkje noke kjekt denne ventetiden nei. Har hørt det samme sjøl. Har prøvd å ikkje stresse med det, men er faktisk umulig når du har ett så stort ønske. Får håpe det beste. Skal teste meg om ei veka eg Takk for svar.
¤¤angelina¤¤ Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Føler med deg, mamma24, men her inne er det i alle fall mange i samme situasjon man kan "snakke" med. Jeg bare lurte på en ting. Hadde dere sex i dagene før el også? Har hørt at det kan være lurt. Lykke til, håper du er gravid allerede.
jentahans Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 hei mamma24, jeg forstår der så inderlig godt, har et så stort ønske jeg også, og når jeg ser alle rundt meg som blir gravide på null nix så blir det litt urettferdig for de som går så utrolig lenge, men nå må det vere din tur snart:) Jeg fikk mensen jeg så jeg må gå inn i en ny pp men denne gangen skal det klaffe. Prøvde alt slik som du,og det er faktisk veldig vanskelig la vere stresse me det. Føler vel egentlig ikke at jeg stresser men tenker mye på det ,det gjør jeg.Tror det må vere noe annet en mensen på deg , eller så kommer den jo veldig tidlig da? hvilken syklus har du?
mamma24 Skrevet 26. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. august 2007 Ja, det er så utrulig urettferdig. jo meir du ønsker å bli gravid, jo vanskeligere blir det virker det som. Meg og søstera mi har prøvd sammen og hadde tenkt å gå gravide sammen. hadde vert ein trygghet og veldig kjekt for ungene. ho er allerede 3 mnd på vei... Eg har fått mensen rundt den 3 hver mnd. Så syklusen er lengre enn 28 dager. Men føler eg har kontroll på dagene og syklusen...
mamma24 Skrevet 26. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. august 2007 vi har pleid å ha sex annenhver dag. men no tenkte eg å spare på sæden og vente til eg testa positivt. Da hadde vi sex i de to dagene.
jentahans Skrevet 26. august 2007 #10 Skrevet 26. august 2007 jeg også lurer med å vente med sex til to dager før el slik at det er mye og frisk sæd til egget kommer. Tror kanskje det er lurt. Vi er litt i samme situasjon, min søster er 4 mnd på vei og vi også bestemte oss også for å prøve sammen pga tryggheten og koselig ha barn så tett siden vi er så mye sammen.
mamma24 Skrevet 27. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. august 2007 Ja, trur det kan være lurt. Er litt kjedelig når vi ikkje greier det da. føler eg blir litt stressa oså. Mnd flyr jo. Håper det klaffer for oss denne mnd da Kortid venter du mensen? Eg venter ca 4 sep.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå