Gå til innhold

Hvor lenge har man omgangsyke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstemann (1 år) har nå kastet opp i fem døgn. De tre første var han skikkelig preget. I går begynte formen å komme seg, men han kaster opp innimellom. De gangene det har skjedd har han nettopp spist. Lurer på om det kan være fordi magesekken har "krympet" slik at han ikke har plass til maten. Noen med erfaring/synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er sjelden de har omgangssyken så lenge. Han har ikke spist noe han ikke tåler?

Tror nok ikke magesekken har krympet. Er nok heller at magen holder på å bli vant med å ha mat i mafen igjen. Det roer seg nok etterhvert.

Jeg ville nok ha kontaktet lege siden han har hatt det så lenge.

Skrevet

Lucas hadde det da han var 5 mnd og 9 mnd, begge gangene i en uke

Skrevet

Har to barn til (5 og 7), de har også hatt det (de ble friske etter et døgn) så jeg er ganske sikker på at det er omgangsyke. Jeg tar nok telefonen til legen i morgen hvis han ikke beholder frokosten. Nå har han lagt seg for kvelden og det ser ut til at kveldsmaten "sitter" heldigvis.

Skrevet

Det var, på en måte, godt å høre. Jeg begynte å bli bekymret, men da er det gjerne ikke så uvanlig.

Skrevet

Da snupps har omgangssyke er det som regel oppkast på natt og en eller to ganger på morgenen så er det over. Men denne gangen er det ikke oppkast, men diare og hun begynte med vondt i magen natt til lørdag og hadde siste diarebleie for bare en 1 siden.. Så denne gangen har det vart lenger enn vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...