smula71 Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Minstemann (1 år) har nå kastet opp i fem døgn. De tre første var han skikkelig preget. I går begynte formen å komme seg, men han kaster opp innimellom. De gangene det har skjedd har han nettopp spist. Lurer på om det kan være fordi magesekken har "krympet" slik at han ikke har plass til maten. Noen med erfaring/synspunkter?
NoDoubt Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Tror det er sjelden de har omgangssyken så lenge. Han har ikke spist noe han ikke tåler? Tror nok ikke magesekken har krympet. Er nok heller at magen holder på å bli vant med å ha mat i mafen igjen. Det roer seg nok etterhvert. Jeg ville nok ha kontaktet lege siden han har hatt det så lenge.
Blue Lady Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Lucas hadde det da han var 5 mnd og 9 mnd, begge gangene i en uke
smula71 Skrevet 26. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2007 Har to barn til (5 og 7), de har også hatt det (de ble friske etter et døgn) så jeg er ganske sikker på at det er omgangsyke. Jeg tar nok telefonen til legen i morgen hvis han ikke beholder frokosten. Nå har han lagt seg for kvelden og det ser ut til at kveldsmaten "sitter" heldigvis.
smula71 Skrevet 26. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2007 Det var, på en måte, godt å høre. Jeg begynte å bli bekymret, men da er det gjerne ikke så uvanlig.
~sjiraff~ Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Da snupps har omgangssyke er det som regel oppkast på natt og en eller to ganger på morgenen så er det over. Men denne gangen er det ikke oppkast, men diare og hun begynte med vondt i magen natt til lørdag og hadde siste diarebleie for bare en 1 siden.. Så denne gangen har det vart lenger enn vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå