Willy Wonka Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Greit med klær, sengetøy m.v Men jeg har kjøpt ny madrass og dyne...vaske det også?? Hva med å henge det til lufting noen uker før termin? Har jo vasket sengetøyet m.v Hva gjorde dere?
Mrs. Bouquet Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Jeg gjorde det, men er nok ikke nødvendig, hadde god tid. Vasket overmadrassen, men ikke selve madrassen. Sengetøyet bør du vaske mange ganger om det er helt nytt.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Jeg tror jeg vasket dyne, men ikke madrassen. Lufting holder nok når det gjelder madrassen. Er det vaksbar dyne hadde jeg vasket den, men jeg hadde ikke renset om det kun kan renses. Da hadde jeg luftet den å
Willy Wonka Skrevet 26. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2007 Har ikke overmadrass....bør jeg ha det??
Willy Wonka Skrevet 26. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2007 Hvor lenge vasker man "alt" til babyen. Yttertøy også...når babyen blir litt eldre og skal ha mer ytterklær?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 Overmadrass må du ikke ha, men kan være kjekk om babyen får noen uhell. Det hender ofte de tisser igjennom de første månedene. Ikke alle babyer gjør det, men mange. Ang vaksing. Jenta mi er snart ett år, og jeg vasker fortsatt alt som skal mot huden. Vet ikke helt om jeg ville vasket ytterklær, men jeg tror kanskje det... Iallefall slike ting som skal tett opp mot ansiktet som eks en jakke med høy krave. Men jeg stresser ikke med å vaske feks bukser lenger.
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 26. august 2007 #8 Skrevet 26. august 2007 Jeg vasket ikke dyne, madrass, sengekant eller sengehimmel og gullet har det helt fint Men, vasket alt av klær, sengetøy, håndklær og slike ting. Nå er han 5 måneder, og jeg vasker veldig sjeldent nye ting lengre... Kjøpte en bukse på Cubus her en dag som luktet litt rart og da vasket jeg den, men som regel får han det rett på seg og det går helt greit
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. august 2007 #9 Skrevet 26. august 2007 Jeg vasket alt sengtøy, og dyna og overmadrassen og madrasstrekket men ikke selve madrassen. Klærne vasker jeg alt tom str. 62.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 Jeg vasket absolutt alt,det er tross alt en helt nyfødt baby,som ikke er vant med noe form for bakterier eller kjemikalier som skal ligge i dette.
Willy Wonka Skrevet 27. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. august 2007 Vasket madrassen også? Er det ikke lett for mugg m.v da???
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #12 Skrevet 27. august 2007 jeg vasket omtrent ingen ting av klær o.l. før hun kom, er ikke så hysterisk av meg, alt har gått fint, hun er 5 mnd og har ikke merket noe som helst av den grunn...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. august 2007 #13 Skrevet 27. august 2007 Jeg vasket alt utenom madrass og dyne.. Dyna hang jeg ute til lufting bare.. Nå er han 10 mnd og jeg vasker fortsatt alle klærne.. Vet ikke hvor nødvendig det er men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå