Væren*78 Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Endelig kom min lille prinsesse til verden. Hun kom den 23 aug kl 03:34. Etter en lang dag med vondt i korsryggen dro jeg innom føden for å ta en sjekk. Overraskelsen var stor da jeg hadde 5 cm åpning! Etter det gikk alt veldig fort og alt gikk så fint. Vondt var det, men lykken var STOR da Vilde kom til verden. Hun veide 3760 gram og var 50cm lang, hode omkrets 35 cm. Jeg blir ikke lei av å se på henne, hun er så nydelig. Og jeg kan nesten ikke tro at jeg er mammaen hennes. Gled dere jenter, dere har noe virkelig å se frem til Takk for meg, jeg lært masse her på BIM og lykke til til alle dere som forsatt venter.
moklatt_har født 31.08 Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Gratulerer så mye med prinsessen.Jeg går og venter...er 6 dager på overtid så nå er jeg lei....!Kos dere masse fremover.Tiden går så uendelig fort.
conney skal ha nr 2:) Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 gratulere masse.. kose deg med den lille:) Jeg gleder meg masse jeg oxo
Tussa og Sofie Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Gratulerer, høres ut som du hadde en fin fødsel!
@nne p@ l@nne Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Gratulere så mye. Hørtes ut som det var en grei fødsel også!!! :-) kos deg masse med babyen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå