Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Det lurer jeg på Her er det 1 skive brød til frokost +pupp. Ca kl 07 Lunsj er 1,5 skive + frukt Ca kl 11 Mellommåltid med en skive. Ca 1430 Middag spiser hun ikke så mye av. Ca 1630 Kvelds blir litt brød eller grøt. +pupp Ca kl 1830. Gjerne pupp 1 til 2 ganger til i løpe av døgnet. Er veldig usikker på måltidsrytmen i forhold til de tre siste måltidene, blir litt kort tid i mellom. Men pga at hun er i barnehage, så må det nesten bli sånn.... Spiser hun mye, lite eller akkkurat passe?
marylu Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 06.15 pupp 07.15 stor porsjon gröt, litt brödskive 11.00 ett middagsglass pluss litt frukt 14.00 yoghurt, halv brödskive 15.30 ett middagsglass pluss litt frukt 18.00 stor porsjon gröt 18.30 pupp Har valgt to middagsmåltider, ellers blir det så mye bröd/grötmat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå