Gjest Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 til sportsvogndelen på vogna? Her er lillemann snart 3 mnd, og synes han allerde begynner å fylle den litt ut, og så er han blitt litt mer urolig i vogna nå, så tar han oftere opp i bæreselen. Han vil så gjerne se seg litt rundt...
Gjest Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Min eldste var 5 mnd og yngste var 4 mnd. Da var han 69 cm, og fikk ikke plass lenger... Så lenge du har sportsdel der du kan legge ryggen helt ned er det jo ok.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 4mnd på snuppa, men det var fordi vi måtte kjøpe ny vogn, og da ville jeg ikke legge ut pengene for bagen som hun sikkert kom til å slutte med etter kun kort tid likevel ) Men et par uker etter vi fikk den var hun veeeeldig happy med å komme opp på nederste hakk på rygginnstillingen og få kikke litt når hun var våken )
Synne 18 & Lucas 2 Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Min var 3 mnd og en uke tror eg... Stor gutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå