Gå til innhold

Må leses!!! hahahahhaha


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahhahahahahahaha... På siste press ria så ropte jeg : JEG KLARER DETTE! INGEN PROBLEM! NÅÅÅ KOMMER HAAAAAAAN!!

 

hihi

 

litt morsomt når jordmora holdt opp babyen å sa; her er GUTTEN din! Hm.... fikk ei jente ;D (jeg hadde gått i 42 uker å ment at jeg fikk en gutt)

Skrevet

Hihihihi morsom tråd!!! lurer på hvordan jeg kommer til å være jeg,trøster meg ¨med at de på sykehuset har sikkert vært borti litt av hvert.

Skrevet

 

Greit lese at det meste er normalt i den situasjonen....:)

Skrevet

haha, har ikke ledd så mye på lenge! denne mååå leses!!!

Skrevet

He he...ja dette fikk meg til å ønske lystgass, ja...!

Forstår godt hvorfor AHUS ikke har brukt lystgass på mange mange år nå :o)

Skrevet

Ha ha ha

har fødselsangst, men må si det hjelper virkelig å være her inne. Det høres jo morsomt ut å føde... hi hi

Skrevet

Ler meg ihjel! Helt fantastisk tråd. Vi har noe å se frem til, hæ?

Skrevet

Dytter, denne har mange gravid-leie godt av lese, skikkelig bra underholdning;)

Skrevet

denne tråden trenger vi:o)tårene mine triller ihvertfall hahaha:o)!!!

Skrevet

Utrolig morsom side, ler og ler jeg!

 

Herlig med lystgass ;')

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...