Gjest Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 til sportsvogndelen på vogna? Her er lillemann snart 3 mnd, og synes han allerde begynner å fylle den litt ut, og så er han blitt litt mer urolig i vogna nå, så tar han oftere opp i bæreselen. Han vil så gjerne se seg litt rundt...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 det lurer jeg på også, jenta er 5 mnd nå...har veldig lyst å bytte...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Det er vel rundt 6 mnd eller når de kan sitte selv som er anbefalt. Det går nok greit åp gjøre det litt før å, men jeg ville nok ikke gjort det med en 3mnding.
Mamman til M&E Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Det kommer jo an på hvor lang/stor babyen er, har ingenting å si på alder. De skal jo ikke sitte i sportsdelen da, før de er klar til det og kan sitte. Min sportsdel kan iallefall være helt flat men er selvsagt lengre og breiere en bagen. Min gutt er 5,5 mnd og 67 cm lang og jeg må nok skifte til sportsdelen nokså snart.
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Skifta da ho var 4,5 mnd. Vi kan legge sportsdelen helt ned så vi skifta når bagen begynnte å bli trang.
Piipii Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Vi skifta til sportsvogndelen da snuppelure var 4 mnd, da ville hun ikke ligge i bagen, ville heller sitte litt så hun kunne se:) Vi hadde også en sportsdel som vi kunne legge helt ned:)
Gjest Renate&nydelige christina Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 5 mnd, var ikke intresert i å ligge mer da nei! Ville bare opp å kikke på alt mulig hehehe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå