Gå til innhold

Boken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Boken "Mamma for første gang", noen her som angrer at de kjøpte den.?

Det var så mye amme propapganda i den at da jeg fant ut at jeg ikke kunne amme klarte jeg ikke se på boken ute å gråte...

Noen andre her som har opplevd noe lignende ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan du være trygg på at jeg gjør også. Har lagt den langt inne i et skap og har ikke tenkt å ta den frem. Gro Nylander er ikke verdt en tanke!!! Alt hun sier og gjør får oss som ikke ammer til å føle oss mindreverdig. I stede for å støtte oss i det valget vi har tatt/var nødt til å ta så er ikke vi like gode mødre som de som ammer. Dårlig gjort.

Jeg kommer til å si fra til de venninne mine som er gravide nå om at de ikke kjøper boken før etter fødselen. Da slipper de som ikke klarer amme å lese propagandaen til Gro Nylander.

Skrevet

Enig! Er jo bare ammepropaganda! Jeg ammer litt og gir 2-3 flasker mme om dagen, men det var utrolig tungt å måtte begynne å gi mme, pga alt jeg leste i den boka... var skikkelig deppa, følte med som verdens verste mor som ikke klarte å fullamme lillegutt...

nå har jeg heldigvis kommet så langt at jeg syns det er helt greit å gi litt mme - det gjør lillegutt fornøyd, så da er alt bra - men jeg angrer på at jeg kjøpte den boka!

Skrevet

Joda, jeg husker jeg leste den i fjor høst, og tenkte at amming hørtes da greit ut. Det gikk sikkert automatisk og hun lovpriste det jo opp og ned (men det kommenterte jeg faktisk allerede da, det var litt VEL mye). Jeg vil ikke lese den igjen akkurat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...