Helnøtt med spire:) Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 vnestre side!! Akkurat der hvor man får vondt når en har eggløsning. Men det gir seg ikke:( Hatt vondt der siden tirsdag) Andre med lignende erfaringer?
Helnøtt med spire:) Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2007 Ingen andre som har opplevd dette?
Mille** Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Joda, når jeg var gravid i venstre eggleder hadde jeg fryktelig vondt der.
Helnøtt med spire:) Skrevet 26. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2007 Oki, ikke utenom? er neppe gravid ser du:)
Mille** Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Nei, har litt vondt ved eggløsning, men det er mer murring over det hele...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå