Snuppelupp og hengepupp Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Nå har jeg mistet følelsen i huden på magen helt. Særlig rundt navlen der den er veeeldig strekt nå. Fler som har opplevd dette? Merker virkelig ingenting der, rar følelse...
Sussa jan 2016<3 Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Hadde det sånn på hele magen i forje svangerskap, spesielt om kvelden, visst eg hadde hatt mye kynnere i løpet av dagen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå