Kjærlighet <3 Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Har et nytt salongord, kjøpt for halvannen mnd siden, brukt i ca en mnd. Det er kjøpt på Bohus for 1700 kr. (Jakarta)... Skal selge det, hva tror dere jeg kan få for det ??? Helt uten riper eller synlige merker....
Lilly 79 Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Det kan du ta 1200 for synes jeg da. Om prisen fremdeles er 1700 i butikk, og det ikke er oppripa.
NoDoubt Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Halv pris. Syns alt som er brukt skal selges for halv pris eller billiger.
Kjærlighet <3 Skrevet 26. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2007 Ikke noe merker på det nei, og sist jeg sjekka var prisen fremdeles 1700,- Hverfall her i byen da.... (vet at sofaen vi kjøpte får en 2000kr billigere lengre sør i landet, så det kan jo hende bordet er billigere der også...)
Monajenten Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Hadde prøvd meg på max 1000,- evt. gått ned til 850,- (halv pris) om du ikke får solgt det. Tviler på om du får 1200,- for det.
Gjest Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 hadde prøvd å legeg det ut for 1000, folk vil alltid prute litt så da får du kanskje 8-900 :9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå