Gå til innhold

Hva kan jeg ta for dette??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et nytt salongord, kjøpt for halvannen mnd siden, brukt i ca en mnd. Det er kjøpt på Bohus for 1700 kr. (Jakarta)... Skal selge det, hva tror dere jeg kan få for det ???

 

Helt uten riper eller synlige merker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan du ta 1200 for synes jeg da. Om prisen fremdeles er 1700 i butikk, og det ikke er oppripa.

Skrevet

Halv pris.

Syns alt som er brukt skal selges for halv pris eller billiger.

Skrevet

Ikke noe merker på det nei, og sist jeg sjekka var prisen fremdeles 1700,- Hverfall her i byen da....

 

(vet at sofaen vi kjøpte får en 2000kr billigere lengre sør i landet, så det kan jo hende bordet er billigere der også...)

Skrevet

Hadde prøvd meg på max 1000,- evt. gått ned til 850,- (halv pris) om du ikke får solgt det.

Tviler på om du får 1200,- for det.

Skrevet

hadde prøvd å legeg det ut for 1000, folk vil alltid prute litt så da får du kanskje 8-900 :9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...