pnillan Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Idag er jeg 33+3... i forrige svangerskap ble jeg lagt inn denne dagen for keisersnitt dagen etter, fordi babyen vår ikke fikk nok næring. Jørgen var 38 cm og 1620g da han ble født, og er idag en vidunderlig sunn og glad 2-åring Så mange følelser i sving her jeg sitter og kjenner jenta vår sparke livlig i magen!
conney skal ha nr 2:) Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Går utfra at du får godt med oppfølging nå da, sånn at du vet at alt er bra med den lille... Ja det er klart at slike erfaringer sitter i.. Ønsker deg masse lykke til.)
pnillan Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2007 Ja var til ekstra ul i uke 28 og har ny ul til torsdag. Alt så fint ut sist og SF-mål er som de skal. Og hun er kjempeaktiv i forhold til broren! Men jeg har nok vært ganske mye mer engstelig denne gangen likevel, ja
Mazza** Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Skjønner godt at dette blir en milepæl da ja...håper alty går mye bedre denne gangen da, og at jenta i magen vokser seg sunn og frisk og holder seg inne en god stund til Masse lykke til!!
pnillan Skrevet 26. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2007 takk for det, og i like måte Veldig fint magebilde du har forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå