Gjest Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 joda, jeg veit det er livmora som gjør seg klar for fødselen. men hvordan kjennes de ut? hvordan veit man at man har kynnere?
conney skal ha nr 2:) Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 ikke alle kjenner sine kynnere.. Men det som skjer er at hele magen strammer seg i noen sec, det skal ikke være vondt, men det kan være veldig ubehagelig.. kynnere kommer ikke regelmessig og forsvinner stortsett når mann skifter stillig.. Mange kjenner ikke sine kynnere før ganske på slutten av svangerskapet.. Håper jeg forklarte som du forstod det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå