babyborn08 Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Etter å ha lest på disse siden nesten hver dag, var det på tide å få min egen profil.. Samboeren min og jeg har bestemt oss for å prøve å få barn nå! Jeg føler meg veldig klar og vi går en spenennde tid i møte! Veldig glad for at jeg fant disse sidene.. Må innom å lese flere ganger om dagen. Mange gode råd og mye å lære her ja.. Men det er noe jeg lurer på.. Alle dere andre som prøver, er det sånn at dere holder dere helt unna alkohol mens dere prøver??? Er liksom redd for å "ødelegge" sjansene mine hvis jeg drikker...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 alle er vel sånn i begynnelsen og mange holder seg helt unna alt så lenge de prøver. jeg har levd som før selv om vi har prøvd,er glad for det nå, i og med at jeg fortsatt ikke er gravid over 2 år etter vi startet. masse lykke til!!
¤¤angelina¤¤ Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Hei og velkommen! Det med alkohol tror jeg varierer mye. Noen holder seg unna alkohol mellom el og ikm og "drikker" fra ikm til el. Mens noen, sånn som meg, lever som før. Skal holde meg unna alkohol den dagen jeg tester pos! Lykke til!
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Hei:) Jeg tror man skal leve vanlig frem til du tester positivt.. Håper det blir snart da:) Lykke til
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Heeei:) Velkommen hit;) Jeg gidder ikke å holde meg unna noe som helst!! Jeg lever livet akkurat som vanlig, helt til den dagen det viser gravid. Jeg stresser ikke. Tenker man for mye på det, er jeg redd det kan gå i vasken!! Så jeg har sex og koser meg jeg, og blir jeg gravid, er jeg VELDIG glad for det;) Jeg tror heller ikke det vil ta noe skade. Så lenge du er ops på at du KAN være gravid etter en evt uteblitt mens, tenker jeg det kommer til å gå kjempe fint!! Stå på!! Lykke til!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå