Monajenten Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Nå kommer han seg framover:) Drar og åler seg og får tak i ALT!! Ligger på gulvet og leker og koseprater nå
Gjest Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 He he, så flink! Det har M begynt med også nå de siste dagene =) Hvis han ser noe spennende han bare MÅ ha, så er det ingenting å si på farten - he he...
3b@rnsmor-30* Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 hehe.... så morro!! har han blitt så stor alt altså =) det er så gøy når de gjør nye ting ja =)
Monajenten Skrevet 26. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2007 Ja han er blitt superstor, tiden går ALT for fort. Er jo snart tenåring:-o Men det herligste av alt er at storesøster er jo verdens beste:)
Gjest Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Her er brorens leker det mest interessant som noensinne er laget... ;-) Han blir helt vill ved synet av A sine biler og båter. Er du og han bedre nå da?
3b@rnsmor-30* Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 å så bra!!!! snille storesøsken er også viktig!!! har jo en på samme alder som størsta di.. morsom alder på de nå ja!!!
Monajenten Skrevet 26. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2007 Er på bedringens vei, men må bli HELT bra fort:-/ Han har heldigvis ikke hatt feber i dag, men renner fra nesen. Men er egentlig glad for at det renner og han ikke er tett ihvertfall. Han har vært skikkelig sint i dag, men vi tok en kjøretur i sted bare for å komme oss litt ut, og begge to sovnet, det var såååå deilig;)
Monajenten Skrevet 26. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. august 2007 Ja hun er kjempesnill med ham, leker og koser. Satt nettopp her og strøk han på kinnet og sa: "Lucas, eg e så glad i deg. Eg e så stolt av deg." Varmer et mammahjerte, det ja:)
3b@rnsmor-30* Skrevet 26. august 2007 #9 Skrevet 26. august 2007 ja det er koselig!!! ungene mine er også sånn mot hverandre!!! stryker på hverandre når de sitter ved siden av hverandre i sofaen o.l..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå