Gå til innhold

Noen uten fast jobb som er prøver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp fått 70% vikariat, men vet ikke hvor lenge jeg har det. Mest sannsynelig frem til jul og kanskje lengre og.

Har lyst på en til, men er det dumt siden jeg ikke vet med tanke på jobben. Og er det teit å bli gravid med en gang?

Tenkte kanskje å begynne å prøve ved juletider, da vet jeg jo mer med tanke på jobb osv..

Er det flere uten fast jobb her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp. Fikk førstemann som student, og er nå gravid igjen. Har ikke fast jobb, går i vikariat 6 mnd av gangen. Men jeg bryr meg ikke, barn er viktigst:-) Det ordner seg alltids for snille jenter tenker jeg:-)

Skrevet

går også i vikariat. har frem til jul... men det ordner seg sikkert:-) heller barn ja

Skrevet

Eg går siste året på hjelpepleien.

Kommer til å bli masse praksis og sikkert ett tungt år.

Veit eg bør vente med å prøve.

Alle seier det.

Men eg har prøvd siden juletider og er despeat etter å bli gravid no.

Skrevet

Jepp:) Fikk første da jeg var student. Var ferdig utdannet nå nylig og uten fast jobb. Har et vikariat i butikk som går ut i slutten av februar. Men ingenting av det er viktig! Nå prøver vi på nr. 2 og satser på at alt ordner seg til slutt:)

Skrevet

eran jeg oxo i vikariat og prøver på nr 1 etter en medidinsk abort( fosteret hadde ikke indre organer eller hjerne, men hjerete) for 3 år siden ( men ikke sammen med han jeg er sammen med nå)

ønsker dere alle sammen lykke til :)

Skrevet

Vi har lenge planlagt at vi skulle begynne prøvina denne sommeren, og det har vi gjort også. Mista jobben min i sommer også, noe som er drit kjipt....men vi fortsetter å prøver selvom jeg ikke har jobb.

Skrevet

Jeg har et årsvikariat frem til sommeren, samtidig som jeg studerer på deltid. Har akkurat begynt å prøve... Regner med at alt ordner seg til det beste. Alt ordner seg for snille jenter sa en klok person til meg en gang :o)

Skrevet

Jeg har også bare ett vikariat som går ut til nyttår, men kommer nok til å fortsette å prøve likevel.

Håper på at vikariatet mitt vil bli forlenget;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...