Gå til innhold

Dere som har hatt barn med falsk krupp....

Anbefalte innlegg

Skrevet

..hvor gamle var de da vokste det av seg?

*venter*

håper hver gang er den siste, men i natt kom det igjen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min hadde et par episoder med falsk krupp da han var ca 1,5 år. Vi ble ganske gode på å forbygge, det tror jeg er det viktigste!

Det viktigste i forbyggingen er fuktighet!!! Tørr luft er en utløsende faktor ved falsk krupp!

Når vi hører ett av barna begynner med krupp - lignende hoste, setter vi gryter med varmt vann på soverommet deres, gjerne ellers ihuset også-da holder kruppen seg unna:-)

Falsk krupp er gruuuuusomt, så lykke til:-)

Skrevet

Tror min holdt på til han var 3..lukk opp vindu..legg hodet høyt..og alt det der!!!

Få ventoline hos legen din!!

Skrevet

vår er 4 og har det ennå.....

Skrevet

Min blei 3 i mars og hadde det i sommar!!

Eg har efendrin til han men måtte bruke ventoline til han ein gong me var heime hos mamma og pappa og han fikk det. MEN eg ringte legevakta først da! Det er eg som har ventoline så han fikk av min, veit ikkje kor effektivt han fikk det i seg men deg gjekk ikkje lenge før det roa seg, og da hadde eg prøva å ut med han fleire gonger og detta var i november så det var kaldt og godt!!

Min har ikkje hatt det sida i våres.........

Hadde det første gong når han var 17mnd

Skrevet

blir anbefalt å bruke dampen fra kald dusj/vann nå har jeg lest, men har ikke noen eraringer som mor på det området..Hannah 8 mnd har ikke hatt det ennå;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...