Gå til innhold

dårlige sjekketriks


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er det dårligste sjekketrikset dere har blitt utsatt for??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faren din er en tyv.. Blablabla.

Hæler ikke si hele regla engang.

Skrevet

" Den kjolen hadde tatt seg nydelig ut på mitt soveromsgulv".....GJESP! Dårlig forsøk på å være morsom..

Skrevet

 

Lilly79; da må du jo svare "Jøss, ser fattern din er tjuv også - han har jo planta Månen i bakhodet ditt!"

 

(stjålet fra Kafè Kafka av Tom Ostad)

Skrevet

"Det går nok over bare du får prøvd skikkelig kuk!"

 

Altså i øyenmed sjarmere, ikke fornærme - det er helst det som er det fascinerende med det.

Skrevet

Jeg er litt facinert av det der jeg. Mennesker som på død og liv skal frelse homofile inn i den "riktige" legningen.

 

Så skikkelig kiuk er oppskrifta altså?

Skrevet

jeg har hørt disse: få se på lappen din, ja var det jeg tenkte, made in heaven.. æsj a meg

 

og du må være ganske sliten, gått rundt i tankene mine i hele dag.. hehe den kan jo være litt søt da:)

 

og: oi slo deg ikke da du falt ned fra himmelen.. haha

 

Skrevet

Sånn ca 10 minutter før stengetid, så kommer det en svett, drita fyr bort: -Vil DU bli med meg hjem da?!

 

Ja, selvfølgelig. Man får jo ikke følelsen av at han har spurt 20 andre før. Så smigrende.

Skrevet

Jepp, so I've been told. Det funker ikke særlig bra, men så har jeg nå alltid vært litt vrang.

 

Men for all del, det vanligste er at denslags kommentarer kommer etter en avvisning og er ment som en fornærmelse, ikke at de faktisk tror det sjarmerer. Jeg er bare så fascinert av de som virkelig og oppriktig tror at "ah, om jeg bare sier det, SÅ vil hun nok bli med meg hjem!" =)

Skrevet

De fleste som orholder seg til sjekketriks er vel egentlig i mine øyne tragiske. Om de ikke tror de kan sjarmere meg med å ære seg selv, så kan de neppe det, heller.

 

Jeg er også den vrange typen.

Skrevet

Være, ikke ære. Skrivefeil så det holder.

Skrevet

Har vel muligens vært utsatt for en del sjekketriks jeg gikk på der og da. Etter jeg ble eldre, fant jeg plutselig ut at det var sjekketriks det var, og man lurer ikke en gammel rev som har vært lurt før ....

Ellers hadde jeg veldig sansen for Jokkes sjekketriks i Pondus. "du svetter lite, til å være så feit" osv

Skrevet

Eller så er det ikke lenge siden jeg ble forsøkt sjekket opp sist. En gammel mann satt utslått på en bussplass, og jeg lurte på om han trengte hjelp. "Hikk, viluværræmedmæhjemeller, shnuppa, hikk" :)

Skrevet

Hææææ? Er du over 30?? Du ser ikke ut som du er no´ eldre enn meg! ( og da er typen rundt 20......) Yeah right;-)

Skrevet

Når de åpner døra for deg. Drar ut stolen for deg osv.....wæhjwwn *rysjikropp*

Skrevet

Ja, der hører du. Skikkelig kuk er ikke å kimse av tydeligvis... ;o)

Skrevet

den værste jeg har vært borte i:

 

- dritafull fyr kommer ned trappen inn på en bar og roper:

er det noen som vil bli med meg hjem, jeg lover å være forsiktig.

for så og gåbor til en vær kvinne og spørre vil du bli med meg hjem jeg lover sex?

 

holdt på le meg i hjel jeg. snakk om desperat fyr, det var tragisk.

Skrevet

"Jeg syns ikke det gjør noe at damer er litt feite, jeg!"

 

Da følte jeg meg fiiin resten av den kvelden!;)

Skrevet

-Åh, hei! Jeg trodde du var en fyr først, hahaha!

 

Rock In er et utrolig sært sted.

Skrevet

Jeg har nettopp rydda. Blir du med hjem og roter?

Skrevet

Jeg må til tannlegen for du er så søt at jeg får hull på 1-2-3.

Skrevet

Ååååh hahahaha, den var smigrende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...