EnUndreneMor Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 hva er det dårligste sjekketrikset dere har blitt utsatt for??
Lilly 79 Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Faren din er en tyv.. Blablabla. Hæler ikke si hele regla engang.
Sjefsmegga Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 " Den kjolen hadde tatt seg nydelig ut på mitt soveromsgulv".....GJESP! Dårlig forsøk på å være morsom..
Gjest Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Lilly79; da må du jo svare "Jøss, ser fattern din er tjuv også - han har jo planta Månen i bakhodet ditt!" (stjålet fra Kafè Kafka av Tom Ostad)
Gjest ->>- Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 "Det går nok over bare du får prøvd skikkelig kuk!" Altså i øyenmed sjarmere, ikke fornærme - det er helst det som er det fascinerende med det.
Lilly 79 Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 Jeg er litt facinert av det der jeg. Mennesker som på død og liv skal frelse homofile inn i den "riktige" legningen. Så skikkelig kiuk er oppskrifta altså?
EnUndreneMor Skrevet 26. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. august 2007 jeg har hørt disse: få se på lappen din, ja var det jeg tenkte, made in heaven.. æsj a meg og du må være ganske sliten, gått rundt i tankene mine i hele dag.. hehe den kan jo være litt søt da:) og: oi slo deg ikke da du falt ned fra himmelen.. haha
Diva Muffin Skrevet 26. august 2007 #9 Skrevet 26. august 2007 Sånn ca 10 minutter før stengetid, så kommer det en svett, drita fyr bort: -Vil DU bli med meg hjem da?! Ja, selvfølgelig. Man får jo ikke følelsen av at han har spurt 20 andre før. Så smigrende.
Gjest ->>- Skrevet 26. august 2007 #10 Skrevet 26. august 2007 Jepp, so I've been told. Det funker ikke særlig bra, men så har jeg nå alltid vært litt vrang. Men for all del, det vanligste er at denslags kommentarer kommer etter en avvisning og er ment som en fornærmelse, ikke at de faktisk tror det sjarmerer. Jeg er bare så fascinert av de som virkelig og oppriktig tror at "ah, om jeg bare sier det, SÅ vil hun nok bli med meg hjem!" =)
Lilly 79 Skrevet 26. august 2007 #11 Skrevet 26. august 2007 De fleste som orholder seg til sjekketriks er vel egentlig i mine øyne tragiske. Om de ikke tror de kan sjarmere meg med å ære seg selv, så kan de neppe det, heller. Jeg er også den vrange typen.
Lilly 79 Skrevet 26. august 2007 #12 Skrevet 26. august 2007 Være, ikke ære. Skrivefeil så det holder.
prekæs Skrevet 26. august 2007 #13 Skrevet 26. august 2007 Har vel muligens vært utsatt for en del sjekketriks jeg gikk på der og da. Etter jeg ble eldre, fant jeg plutselig ut at det var sjekketriks det var, og man lurer ikke en gammel rev som har vært lurt før .... Ellers hadde jeg veldig sansen for Jokkes sjekketriks i Pondus. "du svetter lite, til å være så feit" osv
prekæs Skrevet 26. august 2007 #14 Skrevet 26. august 2007 Eller så er det ikke lenge siden jeg ble forsøkt sjekket opp sist. En gammel mann satt utslått på en bussplass, og jeg lurte på om han trengte hjelp. "Hikk, viluværræmedmæhjemeller, shnuppa, hikk"
KariMari Skrevet 26. august 2007 #15 Skrevet 26. august 2007 Hææææ? Er du over 30?? Du ser ikke ut som du er no´ eldre enn meg! ( og da er typen rundt 20......) Yeah right;-)
Gjest Skrevet 26. august 2007 #16 Skrevet 26. august 2007 Når de åpner døra for deg. Drar ut stolen for deg osv.....wæhjwwn *rysjikropp*
Gjest Skrevet 27. august 2007 #19 Skrevet 27. august 2007 Ja, der hører du. Skikkelig kuk er ikke å kimse av tydeligvis... ;o)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 27. august 2007 #20 Skrevet 27. august 2007 den værste jeg har vært borte i: - dritafull fyr kommer ned trappen inn på en bar og roper: er det noen som vil bli med meg hjem, jeg lover å være forsiktig. for så og gåbor til en vær kvinne og spørre vil du bli med meg hjem jeg lover sex? holdt på le meg i hjel jeg. snakk om desperat fyr, det var tragisk.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #21 Skrevet 27. august 2007 "Jeg syns ikke det gjør noe at damer er litt feite, jeg!" Da følte jeg meg fiiin resten av den kvelden!
Diva Muffin Skrevet 27. august 2007 #22 Skrevet 27. august 2007 -Åh, hei! Jeg trodde du var en fyr først, hahaha! Rock In er et utrolig sært sted.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #23 Skrevet 27. august 2007 Jeg har nettopp rydda. Blir du med hjem og roter?
Himmelblå Skrevet 27. august 2007 #24 Skrevet 27. august 2007 Jeg må til tannlegen for du er så søt at jeg får hull på 1-2-3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå