ApriIbaby Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Hva er det? Hvilken aldersgrupppe passer det for?
Monajenten Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Det står alder på dem. Jeg har en som er fra 9 mnd men har hatt den siden gutten min var et par mnd fordi han nektet å ligge alene. Den er han helt målbundet når han ser, så da får jeg gjort litt husarbeid i blant også
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Det er forskjellige dvder til forskjellige aldersgrupper. Vi har BabyMozart og den er fra 0 måneder tror jeg, eller så er det 3 måneder. Kjempekjekt! Bruker den noen ganger hvis jeg må få gjort noe annet og gutten min synes det er veldig fasicnerende
Monajenten Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 www.babyeinstein.com tror jeg adressen er.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Er de å få kjøpt noe sted i norge?
Mrs. Bouquet Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 Tuppa mi har ikke sovehjerte, og spesielt ikke om dagen, så når jeg skal gjøre litt husarbeid må jeg innrømme at jeg bruker TV noe som barnevakt. Det er forskjellig aldersgruppe på dem. Jeg kjøpte mine på www.barnefilm.no en slik samling med alle dvdène fra Baby Einstein. Fra hun var 7 uker ble hun rolig og fulgte med på den som heter Mozart music festival. Nå liker hun også godt en som heter Livet under vann og Dyrene i mitt nabolag (7 måneder nå) Språkskole og Baby van Gogh om fargene interreserer hun seg ikke så veldig for enda. En annen DVD hun elsker er Mikkes musikk favoritter. Tror musikken er det viktigste for hennes del. Anbefales virkelig.
Monajenten Skrevet 26. august 2007 #8 Skrevet 26. august 2007 Jeg har kjøpt på vanlig lekebutikk her i Norge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå