Tpop Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Hvordan i all verden får dere til det? Jeg spurte en jordmor om dette med modning og da sa hun at du kan jo kjenne etter selv og da sa jeg ja men jeg klarer jo ikke kjenne så langt oppi!! Så svarte hun jamen du har vel kanskje hatt spiral så du har vel sjekket om du har kjent at den sitter på plass??(akkurat som det var en selvfølge) Jeg sa nei, den har jeg aldri klart å kjent oppi der så snudde jeg meg til mannen min og spurte om han hadde kjent den noen gang(da ble jordmora rar,hehe), og jeg visste jo at han ikke har det for det har vi snakka om før. Så da kan jeg vel ikke klare å kjenne om je har noe modning heller da....sukk
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Jeg sjekket modning sist jeg var hos jordmor. Da spurte jeg om det var noe jeg kunne kjenne etter selv. Jeg fikk da til svar at det kunne jeg ikke... så vet ikke jeg. He he, rekker liksom ikke ned dit en gang jeg nå, så ville nok blitt vanskelig ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå