Gå til innhold

SA.. Når får man igjen mensen osv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite i dag at jeg hadde mistet, sannsynligvis i uke 6,

Stillte ikke så mye spørsmål, men lurer på når det er normalt og få igjen mensen/syklusen?.. Vil jo prøve igjen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første: Kjempetrist og høre at det har gått galt, det unnes ingen!!

Og håper det klaffer fort igjen=)

I begge mine SA (tidlige) har jeg fått beskjed om å ta abortblødningen som en menstrasjon... og det har jeg gjort og gått direkte i syklus igjen.. men har ikke blødd mer enn 6-8 dager i SA og det er lengden på tantas besøk også.

Men tror dette er veldig individuelt, noen kan være så heldige som meg=) hehe... men noen kan faktisk få ganske ustabil syklus etter abort.. Håper det blir deres gang igjen veldig fort!!

Masse lykke til!!=)

Skrevet

Ja, jeg fikk en sånn pille som skulle "fikse" opp. Orket ikke utskraping med sykehusopphold, da jeg var inne og hadde en operasjon for bare 2 uker siden.

Så da er det bare og vente.. Håper jeg er like heldig som deg :)

Skrevet

kjempetrist... Føler med dere...

Fikk samme beskjed som chick 26 her. Har mistet 4 ganger så vet hvordan dere har det...

Håper det klaffer neste gang;)

Lykke til...

Skrevet

jeg mistet i uke 5 fikk aldri mensen igjen, ble gravid med en gang;) er nå i uke 34;)

Skrevet

Jeg mistet i uke 7/8, og det tok 46 dager fra SA til jeg fikk mensen igjen (var ganske utålmodig til slutt, ja!). Men så ble jeg gravid på første forsøk, positiv test under 4 uker etter mensen:) Og nå går alt bra, er i uke 19.

Veldig trist å høre at du mistet, håper det går bra med deg!

Jeg fikk tilbud fra jordmor om en samtale etter aborten, benyttet meg ikke av det, men hvis du føler du trenger å snakke med noen, kan kanskje det være en ide?

Klem

Skrevet

Da er det visst bare å vente ser set ut som!

Har en fantastisk samboer som støtter meg masse, så det går bra foreløpig..

Håper jeg er like heldige som dere her inne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...