Gå til innhold

Jeg er så usunn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal jeg få lyst til å bli sunn?

Hadde jeg hatt et vektproblem, hadde jeg iallefall hatt motivasjon.

Men jeg er slank, har pen hud, og er sprek ellers.

Alikevel drikker jeg aldri vann, bare brus. Røyker ca.30 om dagen, og spiser aldri brødmat.

Jeg spiser kun middag, og drikker meg mett på brus ellers.

Gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hopp ut foran en av oss dumpedeiser og hyl "jeg kan spise hva jeg vil så!" mens du rister på den skrinne lille rompa di. Da skal jeg love deg du får trim - å løpe fra en rasende fornærmet flodhest skulle få opp pulsen, ja....hehe

Spis det du vil, nyt livet ditt med røyk alt du ellers lyster! Vi skal alle daue likevel! :)

Skrevet

Ta deg en ukes rensekur. Da drikker du masse økologiske juicer som er komponert for denne uken, Biotta rensekur er god. Da får du skylt kroppen fri for giftstoffer en gang i året liksom... helskostbutikk.

Skrevet

Haha, takk for svar jenter:-)

Jeg er ikke tynn, men ikke feit heller. Har vel en veldig ok forbrenning.

Men tennene mine er ikke ok! Var til tannlegen på mandag, og hadde 8 hull:-( Brusen det, sikkert. Men jeg drikker ikke kaffe, og noe må jeg da drikke til røyken min?

UFF! Jeg vil slutte å røyke. Jeg vil bli sunn. Drikke vann og knaske grønnsaker.

Men jeg mislykkes hver gang jeg prøver. Får abstinenser hver gang jeg passerer brusen i butikken, og kjøper minst 4 hver gang.

Til mitt forsvar spiser jeg ikke godteri da, for det liker jeg ikke.

Skrevet

Synes ikke det spor synd på deg.

Her er det akkurat likedan!

Skrevet

Brødmat er vel ikke spesielt sunt ... Du dauer ikke av brus sånn med det første, du får bare noen fete tannlegeregninger. Det burde forsåvidt være motivasjon nok.

Røyk derimot dauer du antagelig av.

Ingen av delene er spesielt enkle å gjøre noe med om du ikke har lyst til det selv. Du kan selvsagt melde deg på livsstilskurs og røykesluttkurs og slikt, men de har neppe noen særlig effekt hvis du egentlig vil leve som du gjør.

Skrevet

Du vet nok hva du må gjøre, står vel bare på motivasjonen da:-)

Skrevet

Forressten, begynn og trimme! Da går sikkert sukkersuget litt tilbake, og du er nødt til å drikke vann mellom treningsøktene. Blir ikke godt med for mye søtt da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...