Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 hadde en liten blødning når jeg var på do på fredag (hard i magen). jeg tror blodet kom fra foran. hjerteaktivitet ble påvist i uke 10+4. er det fler som har blødd litt????hadde ingen smerter har bare stukket mye nedi magen min etterpå.. er så redd. er 11+4
<3 Adrian Leander <3 Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Ring føden hvis du er bekymret. Jeg hadde blødninger i uke 7, bare den gangen heldigvis. er nå 36 uker på vei. Better safe than sorry...
Gjest Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 jeg hadde en blødning i uke 12, dro til legevakta og de sendte meg på UL for å sjekke at alt var ok. det var det:) du burde gjøre det samme! lykke til
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 blødde 4 ganger i starten, er nå 30 uker på vei
Et mirakel i okt. + Edvard Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Hei ! jeg blødde i uke 8, i et par dager, da ganske mye og så igjen fra uke 13 og tre uker fremover med småblødninger. dro på legevakta den gangen i uke 8, og da fikk vi UL et par dager senre, og alt var vel! fikk to UL til, for å følge med, og alt har gptt bra!! kjente også en del stikkinger og smerter helt frem til uke 15 eller noe, alt tøyde seg nok veldig og livmoren ble vant til at noe skulle vokse frem! jeg hadde forresten mye rare magetrøbler i begynnelsen, og det hendte jeg blødde "der bak" litt også. alt er sikkert i orden, men få en kontroll hvis du er urolig! jeg er forresten 35 uker på vei nå! lykke til!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 det som er viktig er om det er friskt blod eller om det er brunlig. Om det er brunlig er det ingenting å bry seg om, helt vanlig....... Jeg blødde brunlig i 3 uker og sa ikke fra til legen og han sa i ettertid at det ikke var nødvendig heller....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå