☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Er nå i uke 29 og har ikke merket noe til kynnerne. Er vel ikke alle som merker det, men de jeg kjenner kjenner de godt.. Vet ikke når livmoren begynner å forberede seg på fødselen?!
Tpop Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Med førstemann hadde jeg ikke kynnere, så det er vanlig ja:)
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Jeg fikk kynnere for bare noen uker siden... ca i uke 31 og var ikke mye i det hele tatt.. Har ikke mye nå heller - bare litt en sjelden gang så tror du er helt normal :-)
twoboys & a girl Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Hadde ingen kynnere forrige gang. Å ikke kjent noe til de nå heller, er i uke 22.
line_n & sara Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 heldiggriser!!! er sååå misunnelig!! jeg haaater kynnerne mine!!! kan godt bytte!!!
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 26. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2007 Har bare en del venninner som er så plaget at de ikke får sove om natten så jeg er ikke lei meg for at de uteblir men hadde kanskje vært fint å vite at livmoren holder på å forberede seg hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå