Tre tette! *07+10+11* Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 synes kynnerene mine har blitt så andeledes i d siste.. mye sterkere og noen ganer varer de litt over et min.. kan d være masserier??
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 modning kanskje?? vet ikke hva som er forskjellen på de to... kjært barn har mange navn har jeg oppdaget...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Jeg kjente ikke forskjell på kynnere og rier.... Eneste jeg merket er at rier kommer regelmessig. Maserier tror jeg er det samme som kynnere..
conney skal ha nr 2:) Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 kan snakke for hvordan det er hos meg, en vanlig kynne hos meg er bare ubehagelig, mens mine maserier er vonde, jeg vet at jeg har maserier fordi jeg har tatt ctg måling og de viser at jeg har høye rier, men ikke lange nok.. men noen vil si at maserier og kynnere er det samme, men hos meg er det at jeg får vondt når det står på, jeg må liksom puste meg igjennom dem.. Men må bare si at det er veldig forskjellig fra person til person, jeg er da en av de som har laaanag latensfase som jeg kjenner veldig godt uheldigvis.. Jeg må si jeg misunner de som går uten å kjenne noe før riene bare starter eller vannet går, for det er slitsomt å gå å ha vondt overlengre tid..
conney skal ha nr 2:) Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 eller lettere sagt: maserier = ikke effektive nok til å lage åpning
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 26. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2007 d er d sånn jeg oxo har d.. får vanskeligheter m å puste når de kommer..
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 26. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2007 dytt.. noen fler??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå