Trinemor7 Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Jeg er i uke 28 nå, og har en liten stund vært plaget med at jeg har vondt i lysken på høyre side..synes det er hovent der, eller det er en liten kul der liksom..kommer og går litt, og det kommer når jeg står og går....rart, for det er bare sånn på ene sida..Lurer på hva dette kan være,nevnte på det for legen når jeg var der sist, men hun sa ikke noe spesielt om det. Har lest litt om lyskebrokk, men d er visst mest vanlig hos menn..hm..kan vel være det for det kanskje men..Noen som har vært borti eller hørt om det samme??? Er takknemlig for svar..
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Hei, jeg er også plaget med smerter i lysken med en gang jeg går et stykke så er det akkurat som det strammer seg der. En meget sjelden gang merker jeg det samme på venstre siden. Men var hos fysioterapeut og hun sa at det var helt vanlig. At musklene strammer seg og sånt på grunn av babyen...
Trinemor7 Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2007 ok..håper det bare er det:) Men synes det er så ekkelt når det liksom "buler ut" der...
Tpop Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Jeg har også vondt i lyske, men har ikke noe kul der. Jeg får skikkelig spreng så jeg var redd det var blodpropp, men ble ikke hevelse eller rødt eller blått så er nok bare nerver i klem hos meg. Jeg har hovnet opp over kneet jeg da og har mistet nesten all følelse der i et område på 10"10cm og når det sprenger i lysken når jeg sitter så kan det område bli større (av og til nesten hele beinet)og det er skikkelig ubehagelig.Men så lenge det ikke blir rødt eller blått skal dt ikke være noen fare:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå