martine68 Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 I dag kom tanta stormende på besøk. Det så utrolig urettferdig altså. Men igår var jeg altså gravid.... i hverfall i hodet mitt. Gikk med et smil om munn og trodde at den høye tempen var bevis nok. Å som det går ann å lure seg selv. I natt våknet jeg med vondt i magen og skjønte nok med en gang at det ikke hjalp å drømme mer. Så da sitter jeg her med tantebesøk nok en gang. Håper det er andre som er mer heldig enn meg.
evigoptimist Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Du har min fulle sympati, martine! Men, det må vel snart snu for oss også vel...? Nå MÅ det vel være vår tur hos storken snart???
Ine:) Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Søren og, at det skal være så vanskelig! Håper mannen din steller litt ekstra godt med deg nå! Det skal bli spennende å høre resultatet av din manns spermieprøver. Kanskje de kan gi svar på hvorfor det tar så lang tid. Sender deg en god klem,
skifer Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Det var da som bare..kunne ikke tanta kommet til meg som vil ha henne da,jeg vet jo at jeg ikke er gravid og bare venter og venter,ingen grunn for henne å komme til deg. Lykke til i denne pp da vennen:) Klem klem Skifer
bente69;) Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Nei, ikke denne mnd også...*sukk* Det er sååå urettferdig at du (ja, jeg også å flere med oss) skal bruke sååå lang tid på å bli gravid Siden august ikke var en god mnd for hverken deg eller meg får vi håpe noen andre kan feire stort denne mnd. De aller beste ønsker for den nye pp martinesnuppa:) Stooooooor klem fra
Beth Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Så irriterande, Martine! Som du såg av innlegget mitt (som du svarte på) er vi fleire med tantebesøk (dvs mi er på tur ut døra alt). Dei kan "hut sæ te svartens" både tanta mi og tanta di - og ta med seg nokre fleire med det same. Ein tur til Svartehavskysten, kanskje? Håper du og mannen får det svaret de vil ha på svømmetesten - og så får vi prøve til igjen i september. Junibarn er da eigentleg ganske praktisk... Og gubben min får ikkje stikke av denne gongen! Trøsteklem frå
Gjest Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Uff, den dritt tanta. En blir jo så sliten av å ramle fra høye forventninger og rett i do.. Det tapper meg for krefter i hvert fall. Prøver så godt jeg kan å holdt forventningene nede, men kan ikke si at jeg lykkes noe særlig. Vi får bare stå på videre. Stor klem
jenkas69 Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Dustetanter hele gjengen... Vi er nok i samme båt nå. Jeg var også gravid i hodet på lørdag. Kjempegravid til og med. Helt sikkert. Helt til testen ble negativ og tanta dukket opp omtrent samtidig. Dobbelt opp med nedtur liksom... Jaja, ny pp og nye muligheter:) Lykke til med denne pp'n martine!! Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå